Olen aloittamassa 25 kilometrin juoksulenkkiä. Mikä on tekosyysi mikset pysty juoksemaan 25 kilometriä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mies 38v
Minä kävin juuri äsken 100 kilometrin pyörälenkillä, juoksin 50 kilometriä ja uin 25 kilometriä jääkylmässä vedessä. Tuon saman teen arkisin 4 kertaa päivässä ja viikonloppuisin 6 kertaa päivässä. Mikä on aloittajan tekosyy, että et tee samoin?
 
samat vastaukset kuin toisessakin ketjussa eli ylämäki,vastatuuli,lievä polvivamma sekä outokumpu.Tulipa mieleen että jos joku jaksaa juosta putkeen 25 kilometriä pysähtymättä matkalla kertaakaan niin onpa aika kovakuntoinen heppu,meinaan että jos tämä oli tarkoitettu tavallisille hepuille jotka ovat autoilleet puolet elämästään eivätkä juoksukenkiä ole nähneet kuin viimeksi teininä niin voisin näillä perusteilla kuvitella ettei paljon nappaa lähteä juoksentelemaan jotain 25 kilometrin lenkkiä.:eek:
 
"Olen aloittamassa" :ROFLMAO:

Kyllä me kaikki muutkin olemme aloittamassa aivan kohta mm. 100 km liitelyn käsiä käyttäen, vapaasukelluksen Mariaanien hautaan ja maailmanympäripyöräilyn mummopyörällä 30 minuutissa.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Sitten urheilusuorituksillakin on ylärajansa.
Just viikonloppuna luin maratonkisoista, että hyvin usein siellä kuolee joku, eli jollain paljastuu esim.piilossa pysynyt sydänvika.
Maraton on elimistölle oikeasti kamala rääkki.

Huippu-urheilu ei ole kuulemma erityisen terveellistä, sen sijaan tavallinen, hengästyttävä kuntoilu on.
Jos harrastaisin juoksua, niin 10-20 km lenkki olisi ihan riittävä, ja pyöräillessä max 100 km. Sen jälkeen siitä ei ole terveydelle tai kunnollekaan mitään hyötyä.
Siis mä tiedän että moni pyöräilijä pistelee 200-300 km lenkkejä, mutta kyllä siinä kroppa on jo liian kovilla. Ei siinä ole järkeä, vaikka joku pystyisikin siihen.
 

Yhteistyössä