H
hahahaa ja hehehee
Vieras
Syynä tähän niinkin hassu juttu kuin eräänlaisen mielenrauhan saavuttaminen.
Ihan tosi, ei ole vitsi! Olen koko elämäni, 25 vuotta, ollut hermoheikko stressaaja ja mielenterveysongelmainenkin. Nyt viimeisen vuoden aikana voinnissani alkoi tapahtua isoja muutoksia ilman mitään näkyvää syytä (siis mitään suurempaa ei tapahtunut elämässäni) ja aloin jotenkin rauhoittumaan. Huonoja päiviä oli jatkuvasti vähemmän, raivokohtauksia tuskin koskaan. Jos jotain säikähdin, pystyin järkeilemään asian siedettäväksi ja mm. meluherkkyyteni on nykyään sellainen että se pysyy kurissa eikä enää estä jokapäiväisiä askareitani. Samoin yksi pelkoni katosi. Olin -ja olen edelleen- aivan ihmeissäni tämän kaiken vuoksi!
En ole muuttanut ruokavaliotani, saanut terapiaa, syönyt lääkkeitä tai löytänyt Jeesusta.
Yhtäkkiä vaan kaikki onkin suht kunnossa ja olo on paljon parempi! Eräs pessimistikaverini tuossa totesi että "sulla on varmaan aivoissa jotain", kun muutos oli hänestäkin niin suuri...mutta voiko jokin alkava sairaus tai vastaava sitten oireilla näin? :O
En ole muuttanut ruokavaliotani, saanut terapiaa, syönyt lääkkeitä tai löytänyt Jeesusta.