Olen aina kuvitellut miltä tuntuisi rakastella lentokoneessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljalleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljalleen

Aktiivinen jäsen
09.09.2009
1 533
1
36
niinpä viime matkalla menin lentokoneen veskiin kuvittelemaan tapahtumaa...matkalla veskiin katselin matkustajia sillä silmällä et kenet kaappaisin mukaani. silmiini pistikin yksi vanhempi herrasmies puku päällä. Komea kuin mikä. tumma hiuksinen, vähän harmaata ohimoilla :p :p :p :p kun olin hänen kohdallaan, herra iski silmää, hups sanoin automaattisesti ja nolostuin.
alapäässäni kihelmöi kun kuvittelin kuinka herra lähtisi perääni veskiin. Kun pääsin vessaan niin kihelmöinti loppui kuin seinään. Koppi oli niin pieni ja ahdistava ja haisi kamalalta. ei sinne voinut mennä. :D
Kun lähdin takaisin päin niin tämä komea herrasmies nousi penkistään ja tuli minua vastaan. Lukiko hän ajatukseni? :ashamed:
Käytävällä kohdatessamme mietin kuinka pääsen hänen ohitseen, olimme kasvot vastakkain, rintani osui hänen rintalihaksiin. nännini olivat aivan kovana (liivejä ei ollut, kiitos turvatarkastajan joka rikkoi ne). Miehen käsi hipaisi paljasta reiteeni, minullahan oli lyhyt hame vain päällä. Tuntui että alapäässä visva alkoi valumaan, piti kiirehtiä pikaisesti paikoilleen. Poskiani kuumotti ja henkeä salpasi...voi kun lentokoneen veski olisi ollut parempi paikka.....

Yhteistyössä