Olen 36-vuotias lapseton sinkkunainen

  • Viestiketjun aloittaja "ikäneito"
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Kiitos vastauksesta ja toivotuksesta. En itse edes toivo lapsia, en ole koskaan toivonut. Nyt ympäristön paineesta joutunut kuitenkin asiaa pohtimaan ja kai jonkinasteinen biologinen kellokin on herännyt.
 
"niinniin"
Mä mietin kaltaistesi vanhuudenpäiviä.kenen ajattelit hoitavan sua kun vanhuus tulee ja bykyinen järjestelmä on loppuun ajettu.voi olla et tulevaisuudessa ei yhteiskunta enää hoidakaan.
 
ap.
[QUOTE="niinniin";28958039]Mä mietin kaltaistesi vanhuudenpäiviä.kenen ajattelit hoitavan sua kun vanhuus tulee ja bykyinen järjestelmä on loppuun ajettu.voi olla et tulevaisuudessa ei yhteiskunta enää hoidakaan.[/QUOTE]

Voisitko itse alkaa omien vanhempiesi omaishoitajaksi? En itse ryhtyisi enkä usko monen muunkaan alkavan.
 
fg
Työskentelen perushoitajana vanhusten hoivakodissa. Nään usein siellä vanhuksia,joilla ei ole yhtään omaisia. Ketään ei käy heitä katsomassa ja ovat hyvin yksinäisiä.
 
ap.
[QUOTE="nina";28958064]Miksi et ole löytänyt miestä?etkö halua edes yhtä lasta?[/QUOTE]

On mulla sellainen panokaveri olemassa, saa ainakin seksiä säännöllisesti kun haluttaa. En ainakaan usko, että haluan lasta, nautin liikaa työstäni ja vapaudesta.
 
ap.
Matkustelen paljon, lähinnä kaupunkikohteissa. Inhoan rantalomia. Asun kaksiossani pk-seudulla. Ei tämä tylsää ole, vaan vapaata. Saan nukkua hyvin, tavata ihmisiä kun haluan, kukaan ei roiku kintussa jne.
 
[QUOTE="nina";28958092]Aika tylsältä kuulostaa sun elämä. Toivottavasti olet edes matkustellut paljon yms miten sä asut?[/QUOTE]

Harrastukset? Elämä voi olla täysin nautittavaa ilman puolisoa tai lapsia. Ei kait sinunkaan elämä ollut tylsää ennen lapsia taikka tule tylsäksi kun lapset lentää pesästä?
 
"nina"
Harrastukset? Elämä voi olla täysin nautittavaa ilman puolisoa tai lapsia. Ei kait sinunkaan elämä ollut tylsää ennen lapsia taikka tule tylsäksi kun lapset lentää pesästä?
Kyllä mun elämä oli aika tylsää ennenkuin tuon lapsen sain. Kerkisin kuitenkin elämään lapsetonta elämää pitkään ilman miestä ja lasta. Ja ei varmasti sitten tule aika pitkäksi kun lapsi 15v päästä lentää pesästä kun mulla on mies.
 
ap.
Omat vanhempani erosivat lähes välittömästi, kun lähdin kotoa. Uskallatko oikeasti perustaa elämäsi siihen mieheen, Nina? Saattaahan sitä minullekin vielä ihme tapahtua ja löydän pysyvän miessuhteen! :D
 
"nina"
Omat vanhempani erosivat lähes välittömästi, kun lähdin kotoa. Uskallatko oikeasti perustaa elämäsi siihen mieheen, Nina? Saattaahan sitä minullekin vielä ihme tapahtua ja löydän pysyvän miessuhteen! :D
Kyllä uskallan me ei menty ekan kanssa naimisiin eikä teini-ikäisinä. Olin jo 33v kun menin naimisiin ja mieheni oli 29v eli oltiin jo maailmaa molemmat nähneitä.
 
rew
no enemmmin olen kade kuin säälin.

Iste olin 35vnä sinkku ja melkein 37vnä kahden lapsen äiti, mutta ihan mieluusti olisin voinut jatkaakin sinkkuna, melkein koko aikuiselämäni olin kuitenkin suhteissa ollut, vaikkei se mun juttu ole ollenkaan. Mut jotenkin saamattomuuttani, laiskuuttani ja kiltteyttäni päädun aina nopeesti suhteeseen, vaikka aina päätän, että pysyn yksin.
 

Yhteistyössä