Olen 30v nainen ja ihastunut 16 vuotiaaseen poikaan

• Viestiketjun aloittaja ei näin pitänyt
  • Ensimmäinen viesti
ei näin pitänyt
Luulin alunperin häntä kyllä vanhemmaksi. Otin heti askeleen taaksepäin, kun kuulin hänen ikänsä.

En vain pääse tästä yli. Hän viehättää mua todella paljon. Hakeutuu mun seuraan, flirttailee ja on suloisuudessaan uskomaton. Haluaisin niin vastata kunnolla flirttiin, heittäytyä suhteeseen. Mut se ei ole sopivaa. :( Joten jääkööt päiväuneksi. Piianaavan ihanaksi sellaiseksi.

Piinaavaa sekin, ettei voi puhua kenellekään.

"mimosa."
Alkuperäinen kirjoittaja ei näin pitänyt;30585943:
Luulin alunperin häntä kyllä vanhemmaksi. Otin heti askeleen taaksepäin, kun kuulin hänen ikänsä.

En vain pääse tästä yli. Hän viehättää mua todella paljon. Hakeutuu mun seuraan, flirttailee ja on suloisuudessaan uskomaton. Haluaisin niin vastata kunnolla flirttiin, heittäytyä suhteeseen. Mut se ei ole sopivaa. :( Joten jääkööt päiväuneksi. Piianaavan ihanaksi sellaiseksi.

Piinaavaa sekin, ettei voi puhua kenellekään.
Miksi et voi puhua kenellekään? Ystävälle, uskotulle?

Tilannehan on aika klassinen... Mrs. Robinson :) Älä liikaa soimaa itseäsi, mitä siitä sitten - eräs ystäväni teki juuri lapsen miehelle, joka on häntä 18 vuotta vanhempi. Näitä mies nuorempi kuin nainen -parejahan on etenkin Hollywood pullollaan :) Tänä päivänä on ok ja jopa trendikästä olla PUUMA ;)

Itseäni on aina viehättäneet ns. nuoremmat miehet. Se kulkee suvussa. Oma mummini meni aikoinaan naimisiin 3 vuotta nuoremman miehen kanssa, minä samaten. Tuo ikäero ei tänä päivänä ole mitään, mutta silloin (sodan jälkeen) se oli.

Nauti nuoren miehen huomiosta ja paistattele hänen aurinkonsa lämmössä, vaikkei asiat mihinkään etenisikään, niin onhan toi aika huumaavaa ;)

ap*
Huumaavaa on. :)
En missään tapauksessa halua kuitenkaan aiheuttaa pahaa mieltä pojalle, joka on vielä lapsi! Alle 18v määritellään lapseksi esimerkiksi YK:n lasten oikeuksien sopimuksessa. Hän on vielä niin kesken ja vaikutuksille altis. Se vaan olisi väärin et antaisin itselleni luvan sellaiseen. Enkä viitsi puhua mitään, mun ystävät sais slaagin! Oon niin sellainen joka ei hupsista vaan ihastu ja varsinkaan 16 vuotiaaseen.

Onhan se siinä iässä muutenki erilaista, ei tarvitse miettiä vakavaa parisuhdetta vielä eikä paljon muutakaan. Opetellaan vasta elämää. Kun tosissani ajattelen asiaa, tunnen itseni likaiseksi kehdon ryöstöjäksi, vaikken mitään ole edes tehnyt! Tai no varmasti flirttaillut, kun eihän mieltymystä toiseen voi täysin peittää.
Mutta kun hän on siinä ja näen hänen viihtyvän mun seurassa alkaa päässä pöristä eikä mitään järkevää käy mielessä. :D Ehkäpä nautiskelen tästä tunteesta ja odotan et hän löytää ikäisensä jota piirittää. :)

-'-'
Tuo huuma on huumaavaa......Mä näin yksi yö unta että laulaja Robin oli minusta kiinnostunut ja halaili ja suukotteli hellästi........Kyllä siinä 35v, naimisissa oleva, 2 lapsen äiti oli koko päivän pienessä huumassa kun heräsi:):):):)

gunther
Mahtavaa! :) Itse olen noin kolmikymppinen mies ja kiinnostun useinkin tuollaisista 16-17 -vuotiaista tytöistä/nuorista naisista. Heissä viehättää ulkonäön ja kiinteyden lisäksi mm. se, että he ovat jotenkin herttaisempia ja mukavampia kuin vanhemmat naiset, joista suuri osa on kyynisiä ja katkeria.

• Tykkää
Reactions: hemmo_87
Marianne.
Nolo olet, kun et uskalla viedä suhdetta eteenpäin.

Ne ihmiset jotka pelkää, ei uskalla elää!

Itse tuon pojan ikäsenä juoksin myös vanhempien miesten perässä ja päätin kuin päätinkin tehdä vaikutuksen, ulkonäölläni ja persoonallani ja se meni läpi. ;) Ulkonäöltäni olin vanhemman näköinen mitä ikäiseni ja persoonalta erilainen ja mukava, joten kyllä miesten kelpasi...

Jos joku olisi pakit tehnyt pelkästään MINUN IÄN perusteella, niin olisin sanonut HAISTA VITTU. Ja käskenyt pysyä tulevaisuudessakin mahdollisimman kaukana musta. Kyllä se on se persoona ja kaikki muu mikä ratkaisee, ei ikä.

Niin ja nykypäivänä olen yhden niistä vanhemmista miehistä kanssa yhdessä, jonka tapasin ala-ikäisenä teininä. On lapset ja kaikki. Hyvin männöö, mutta menkööt!

ap*
Olen suorastaan yllättynyt näinkin rohkaisevasta ilmapiiristä! :D Pitäisiköhän mun uskaltaa. Olisihan se ihanaa nauttia vaikka vähän kevyemmästä suhteestakin, ku märehtiä yksinään. Ehkäpä mä sit heittäydyn ja annan huuman viedä!

Nyt vasta kuumottaakin! :D

kokeilisin
Olen suorastaan yllättynyt näinkin rohkaisevasta ilmapiiristä! :D Pitäisiköhän mun uskaltaa. Olisihan se ihanaa nauttia vaikka vähän kevyemmästä suhteestakin, ku märehtiä yksinään. Ehkäpä mä sit heittäydyn ja annan huuman viedä!

Nyt vasta kuumottaakin! :D
Anna mennä vaan. Kerran me täällä vain eletään. Minulla on itseäni 16 nuorempi rakastaja ja kivaa on ollut. Itsellä tosin ikää jo yli 40 v.

"päikky"
Mahtavaa! :) Itse olen noin kolmikymppinen mies ja kiinnostun useinkin tuollaisista 16-17 -vuotiaista tytöistä/nuorista naisista. Heissä viehättää ulkonäön ja kiinteyden lisäksi mm. se, että he ovat jotenkin herttaisempia ja mukavampia kuin vanhemmat naiset, joista suuri osa on kyynisiä ja katkeria.
Pervertti! Noin päin se ei ole hyväksyttävää...

Anna-Panna
Mie iteki oon hiema yli kolomekymppinen nainen ja täytyypi sanoa, että kyllä nuoremmilla miehillä seisoo paremmin ja kauemmin kuin vanhemmilla miehillä se taas on sellanen veltto virtanen, kuollut mato.....yms :D . Anna tyttö palaa ja nauti

Marianne.
Haha, nyt sulla on oikee asenne ap - anna mennä vaan! :) mä taas nauran näille muille kommenteille... Yleensähän täällä just TUOMITAAN nuoremman naisen/tytön ja vanhemman miehen parisuhteet ja tää nyt on niin hyväksyttyä ja joku kehtaa vielä väittää ettei niin paljon noita tyttöjen ja miesten seurustelusuhteita suurella ikäerolla tuomittais palstoilla... :D

Hekotihekoti, anna mun nauraa, VITTU MIKÄ KAKSINAISMORALISMI!

ap*
Poika täyttää kohta 17, kertoi tänään synttärisuunnitelmistaan. :) Mulla joku ihmeen moraalimaija pidättelee, enkä uskaltanut kyllä ehdotella kahville lähtöä tms. Mut ehkä olen kuitenkin vapautuneempi tän homman suhteen ja katson mihin päädytään..

Eikä mua pelota nauravat teinipojat. Enkä mee sen kotiin esittäytymään ellei erityisesti kutsuta. Enkä oikeesti (pääasiallisesti) vaan mieti petipuuhia sen kanssa. Se on niin nuori et voihan olla ettei tosiaan ole edes halukas sellaisiin.. :)

Yhteistyössä