Olen 25-vuotias nainen joka ei ole ikinä seurustellut. Onko mulla enää mitään toivoa löytää kumppania?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
En ole se kedon kaunein kukka ja miesten suhteen menen heti lukkoon kun pitäisi jutella jotain. Olen muutaman kerran lähestynyt miehiä, mutta nämä vain katsovat mitä oikein yritän ja menevät pois. Joten en ole enää viime vuosina lähestynyt miehiä ja nämä eivät ole lähetyneet minua. Liian tiukkaa ulkonäkö vaatimusta minulla ei ole miehelle, ainoa toive on ettei hänellä ole isompia mänboobseja kuin minulla.

Onks mulla mitään toivoa ja miten voisin kokea sen mitä kaikki muut ihmiset ovat jo varmaan kokeneet. Yhden illan juttukin tuntuu nyt kaukaiselta ajatukselta, saati sitten pidempi aikainen toisen ihmisen lämpö...

no ei ne tuu sun oven taakse koputteleekkaa? rohkeasti käyt treffeillä , ole oma itsesi, tee vaikka deitti profiili nettiin ja kerro ittestäsi.kyllähän sulla on hyvin aikaa viellä

Vuosi sitten laitoin aktiivisesti netti-ilmoituksia, mutta kaikki miehet jotka ottivat yhteyttä, olivat ainakin 2 kertaa vanhempia kuin minä, ja hauaison oman ikäistäni seuraa, max 10 vuotta vanhempaa.

Olen 26-vuotias mies, ja tilanne on aivan samanlainen, eli ei ikinä mitään seurusteluun, seksisuhteeseen yms. viittaavaakaan. En äkkiseltään muista, että kukaan olisi minulle koskaan edes flirttaillut.

Ruma en tietääkseni ole, mutta aika hiljainen ja ujo luonne, mikä tekee sen, ettei niitä kohtaamisia naisten kanssa jotka ehkä voisivat johtaa johonkin juuri synny.

Toivoani en ole menettänyt (onhan tässä toki vielä aikaa ennen kuin esim. lasten teko alkaa olla liian myöhäistä), mutta kieltämättä aika lailla hämmästyisin, jos jotain vipinää jonkun kanssa tulisi. :)

Olen 26-vuotias mies, ja tilanne on aivan samanlainen, eli ei ikinä mitään seurusteluun, seksisuhteeseen yms. viittaavaakaan. En äkkiseltään muista, että kukaan olisi minulle koskaan edes flirttaillut.

Ruma en tietääkseni ole, mutta aika hiljainen ja ujo luonne, mikä tekee sen, ettei niitä kohtaamisia naisten kanssa jotka ehkä voisivat johtaa johonkin juuri synny.

Toivoani en ole menettänyt (onhan tässä toki vielä aikaa ennen kuin esim. lasten teko alkaa olla liian myöhäistä), mutta kieltämättä aika lailla hämmästyisin, jos jotain vipinää jonkun kanssa tulisi. :)

Kuulostaa tutulta. Toivoanikaan en ole vielä kokonaan menettänyt, mutta esimerkiksi välillä huomaan olevani kateellinen työkaverilleni johon valtaosa miespuolisista asiakkaista kiinnittää huomiota, vaikka mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa syntyisi.

totuus.jpg

[QUOTE="aapee";28869099]Mut kelpaisinko edes yhden illan jutuksi? Oon jo niin oppinut elämään yksin että arki soljuu kyllä läpi, mutta joskus olisi hyvä edes saada...[/QUOTE]
Ootko kumminkin neitsyytes jo menettänyt?

Ootko kumminkin neitsyytes jo menettänyt?

Pari vuotta sitten. Se ainoa niistä nettideittailijoista joka oli just ja just alle 30 ja puolittain hetken mielijohteesta halusin vaan "siitä" eroon. Ajattelin että silloin kynnys lähestyä muita on pienempi, koska olisin ollut sängyssä miehen kanssa. Sinänsä homma ei ollut mitään hetken huumaa, juotiin ensin kahvit ja sitten mies kärsivällisesti opasti ja neuvoi. Tosin musta se ei tuntunut kovin hyvältä, mutta mitä oon ymmärtänyt niin eka kerta harvoin on unelmien täyttymys.

pidätkö huolta ulkonäostäsi? Käväise kampaajalla ja kosmetologi voi neuvoa oikean meikkaustyylin jos haluat. sit vaan baariin jos tykkäät käydä. siellä luulis aina olevan ehdokkaita.

[QUOTE="vieras";28870248]Mitä ovat mänboobsit?[/QUOTE]

Joillain ylipainoisilla miehillä on rinnat koska läskillä ei ole enää muuta tilaa. Pahimmat tapaukset joutuvat käyttämään rintaliivejä. Ylipainoa täytyy olla kymmeniä kiloja jotta sellaiset tulee.

Kyllä siinä aamu kolmen aikaan baarissa kuin baarissa on ottajia. Ihan oikeasti, rohkeasti vain tyrkylle jos sellaista kaipaat. Ja vastaus kysymykseet: et ole liian vanha, varmasti voit löytää pysyvän ihmissuhteen.

Kyllä siinä aamu kolmen aikaan baarissa kuin baarissa on ottajia. Ihan oikeasti, rohkeasti vain tyrkylle jos sellaista kaipaat. Ja vastaus kysymykseet: et ole liian vanha, varmasti voit löytää pysyvän ihmissuhteen.

Siihen aikaan esiintyvien ottajien laatu vaan on yleensä kovin heikko, ja "ottautuminen" saattaa kaduttaa myös itseä siinä vaiheessa kun humala hälvenee. Jotenkin sain myös ylläolevasta sen käsityksen, ettei ap kauheasti olisi baarityyppiä (saatan olla väärässäkin...).

Aika hyvä menetelmä muunkin kuin yhden yön seuran hankkimiseen on minusta yksinkertaisesti rohkaistua, ja alkaa aktiivisesti jutella vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ihan tavallisissa arkielämän tilanteissa. Sekä tietysti se, että hankkiutuu töissä/opiskeluissa, asuinpaikassa, harrastuksissa, julkisissa kulkuvälineissa ym. sinne, mistä niiden vastakkaisen sukupuolen edustajia enemmän löytyy.

Itse aloin seurustelemaan ekan kerran juurikin 25-vuotiaana, tai täytin jo 26 samana vuonna. Eli toivoa ap:llakin on. Nyttemmin olen eronnut ko kumppanista ja olen taas sinkkuna. Nyt kun ikää on jo yli 40 ja pari lastakin niin uuden kumppanin "etsiminen" on paljon vaikeampaa. Ravintolat eivät innosta eikä myöskään mitkään deittipalstat. No ihan hyvin pärjään yksinkin, joskus tosin tulee niitä hetkiä kun iskee kaipaus läheisyydestä ja että olisi joku jonka kanssa käydä vaikka vaeltamassa ja istuskella iltaa nuotiolla.

en olekkaan kovin baari-ihminen. Kuppilaan voisin mennä koska siellä pystyy jopa kuulemaan puheensa. Mutta jotenkin baarissa alkaa siinä ennen valoa soimaan aina päässä Aamupoikien Illan viimeinen hidas: "illan viimeinen hidas, mulle kelpaa kuka vaan. Illan viimeinen hidas, kunhan naista tänään saan..." Ja se tarjonta ei ole kovin mairittelevaa.

Asuinpaikkaa en kerro, sillä se paistaa varmaan läpi murteestani.

Yhteistyössä