Olemme onnekkaita :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kastanja

Jäsen
01.01.1970
996
0
16
Helsinki
*Jos sinulla on ruokaa jääkaapissa, vaatteet ylläsi, katto pääsi päällä ja paikka, missä nukkua, olet rikkaampi kuin 75% maapallon ihmisistä.
* Jos sinulla on rahaa pankkitilillä ja kukkarossa, sekä muutama ylimääräinen kolikko lippaassa, kuulut maailmanväestön 8% rikkaan joukkoon.
* Jos heräsit tänä aamuna terveempänä kuin sairaampana, olet onnekkaampi kuin ne miljoona ihmistä, jotka eivät selviä tästä viikosta hengissä.
* Jos et koskaan ole kokenut pelkoa sota-alueella, vankilan yksinäisyyttä, kidutuksen kamaluutta tai nähnyt nälkää, olet saanut enemmän kuin 500 miljoonaa muuta ihmistä maailmassa.
* Jos voit mennä kirkkoon tai hengelliseen kokoukseen ilman pelkoa häirinnästä, pidätyksestä tai kuolemasta, olet onnekkaampi kuin kolme miljardia muuta ihmistä.
* Jos luet tämän viestin, olet saanut yltäkylläisesti, sillä kaksi miljardia ihmistä maailmassa ei osaa lukea.

ja silti mä vaan mietin exän paskaa joka petti ja jonka takia en luota miehiin varmaan koskaan ja toisaalta pelkään yksinjäämistä! Olen määkin,pitäskö nyt hävetä?!

Alkuperäinen kirjoittaja pitäskö hävetä vai?;25417916:
ja silti mä vaan mietin exän paskaa joka petti ja jonka takia en luota miehiin varmaan koskaan ja toisaalta pelkään yksinjäämistä! Olen määkin,pitäskö nyt hävetä?!

Se voit ihan itse päättää.

[QUOTE="vieras";25417991]Totta kai me olemme onnekkaita mutta turha siitä on huonoa omaatuntoa potea.[/QUOTE]

Eihän asioiden tiedostaminen tarkoita että pitäisi huonoa omaatuntoa potea. Päinvastoin, kun nuo asiat ymmärtää, pysyy realiteetti mammonan ja tuulen tavoittelun suhteen, ja asiat pysyvät tärkeysjärjestyksessä.

Tämä on sitä tyypillistä copypaste jeesustelupaskaa jota varsinkin mammat kylvävät facebookissa onnessansa kuvitellen levittävänsä jotain ihmeellistä sanomaa jota kukaan muu ei ole vielä tajunnut. Jeesustelu on mahtava laji, siinä kaikki ovat voittajia!

• Tykkää
Reactions: Kastanja
[QUOTE="vieras";25427831]Tämä on sitä tyypillistä copypaste jeesustelupaskaa jota varsinkin mammat kylvävät facebookissa onnessansa kuvitellen levittävänsä jotain ihmeellistä sanomaa jota kukaan muu ei ole vielä tajunnut. Jeesustelu on mahtava laji, siinä kaikki ovat voittajia![/QUOTE]

Sinä ja sun jeesustelupaskas. Tämä asia on vaan totta.

Ja aaaaaaameeeeeeeen. (Luterilaiseen tapaan)

Ja tästä oli jeesustelut kaukana:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja pitäskö hävetä vai?;25417916:

No ei kai tässä nyt mitään häpeämisiä peräänkuuluteta, jos otetaan elämän realiteetit ja tilastolaskenta kuvioihin. Siitähän tässä nyt oli kyse.

Olisiko sittenkään pelkkää onnea? Meidän esi-isien valintojen ansiosta olemme syntyneet juuri tänne, luomakunnan kehityksen huipulle.

Tuhansien vuosien määrätietoisen uurastuksen vähättelyä ehdottaa että tämä on vain tuurista ja onnesta kiinni :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä