Ole viikon ollut mummo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mymmeli???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mymmeli???

Vieras
Ja nyt miniä sanoo,että en kelpaa mommoksi!! Olen liian nuori (40),miniä itse on 23! Olen epäkelpo, koska minulla on 2-vuotias lapsi nykyisestä liitosta. Miun toive on ollut alusta alkaen saada olla mummi tuolle elämästään taistelevasta pikkuihmiselle juu ja en saa!!! Poikani sanoo mua mummiksi omalleclspselleen,miniä syyttää poikaani "mamman vauaksi" kun käy mulle kertomassa huoltaan.. Vauva ei jaksa hengittää omillaan kauaa..
Pelkään saattelevani hautaan pojan lapsen sekä poikani.. Poikani on sanonut,jos laps kuole,hän menee perään.

• Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Vauva keskonen vai onko jotain sairautta? Sinun poikasi ja miniä sekä lähipiiri elätte ihan valtavan raskasta aikaa. Mutta varsinkin lapsen äiti ja isä elää elämänsä pahinta aikaa. Kokeeko miniä,että häntä ei tueta tarpeeksi, kaipaako hän puhe kaveria? Onko hän masentunut ja varmasti shokissa kun vauva kamppailee elämästään? Elä ota liikaa hänen kommenteistaan nyt nokkiinsa vaan yrittäkää tukea mahdollisimman paljon siinä mitä miniä itse toivoo. Hänellä varmasti valtava huoli ja hätä. Katkeruus miksi näin.

Tuo Tykkään oli sitten sympatiaa. Tuosta syystä naisen pitäisi synnyttää vain tyttöjä. Ne tytöt hyväksyvät äitinsä kyllä lastensa mummoksi. Mutta nämä nuoret parikymppiset pimperoiset. Miksei se valinnut lastensa isäksi 50-60-v miestä, niin ei olisi miehen äidillä ollut pientä lasta. Toivon kovasti, että lapsenlapsesi siitä vielä selviää.

Tuo Tykkään oli sitten sympatiaa. Tuosta syystä naisen pitäisi synnyttää vain tyttöjä. Ne tytöt hyväksyvät äitinsä kyllä lastensa mummoksi. Mutta nämä nuoret parikymppiset pimperoiset. Miksei se valinnut lastensa isäksi 50-60-v miestä, niin ei olisi miehen äidillä ollut pientä lasta. Toivon kovasti, että lapsenlapsesi siitä vielä selviää.

Havaitsen nyt hieman yleistystä ;) Kaunniimminkin voi ihmisisä nimittää kuin pikkupillukksi, kiitos, vai olisiko mukavaa kun täällä kirjottelisin, että "vanha kurttuvi*tu"? Kiitos ja anteeksi. Olen myös nuori vasta 22v. mutta ei silti tulisi mieleenikään sanoa mieheni äidille, ettei kelpaa mummoksi meidän lapselle ja eivät hekään kovinkaan vanhoja ole :) Ja heistä tulee lapselle varmasti huippu isovanhemmat :)

Ja tuohon aloitukseen, oletko ap miettinyt jos hänellä itsellään on tilanteen vuoksi niin paha olla, että purkaa sitä ulkopuoliseen? Koita vain tukea ja rakastaa, mutta tee se poikasi ja miniäsi ehdoilla. Uskon, että tulee katumaan miniäsi vielä mitä on sanonut. Anna tilanteen rauhoittua hetki ja koita puhua miniän kanssa.