Oksutaudista kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Meidän keskimmäinen oksensi eilen illalla myöhään 2 kertaa muttei enää sen jälkeen.Tänään vointi ollu ihan normi.Voiko se mennä näin äkkiä ohi vai voiko uusia heti perään?

nyt on vissiin liikkeellä nopeasti ohimenevää oksutautia, mun tyttö oksensi kerran lauantaina, tänään ollu väsynyt ja kuumetta, mutta ei oksentanut koko päivänä, en silti vie huomenna hoitoon kun yksi kuumeeton päivä.

en tiedä mutta jos meni niin aika vähällä pääsi! Itse oksensin 10kertaa aina tunnin välein, eli koko yö meni pytyllä yökkimiseen... Kamalaa! Mutta toivottavasti se meni teiltä ohi!

Poju valitteli yöllä mahaansa ja vessassa käytiin mut ohi meni.Samoin aamulla mahaansa valitti mut ei mitään...
Kaverini sairasti myös perheineen kerran-pari oksulla käymiskerralla ja sit ohi.
Kunpa ei meidän nuorimpaan tarttuisi,olisi heti sairaalareissu edessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja iitu93:
en tiedä mutta jos meni niin aika vähällä pääsi! Itse oksensin 10kertaa aina tunnin välein, eli koko yö meni pytyllä yökkimiseen ... Kamalaa! Mutta toivottavasti se meni teiltä ohi!

Hei, ämpäri sängyn viereen niin ei tarvi vessassa ravata. Saa ehkä vähän nukuttuakin välillä.

poika oksensi lauantai iltaka 2 krt, la-su yönä kerran ja siinäpä se olikin. Tänään ollut ihan normaali, syönytkin normisti.
Huomenna en päästä kuitenkaan vielä kouluun.
Toivottavasti ei vain meihin muihin tartu!

Yhteistyössä