No ei mulla mikään bulimia oo :/Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 18:15 Mää kirjoitti:Sille on nimikin : Bulimia.
Joo en mä pahoittanut mieltäni.Eikä mulla oo mitään ongelmaa,mulla vaan välillä tulee niiiiiin paha olo....En tiedä,mitä lie,mutta välillä tulee mässäiltyä ihan liikaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 08:07 Tintti1010 kirjoitti:no itsellä mennyt elämästä 5 vuotta vessanpyttyyn ja vuosi syömättömyyteen joten en todellakaan tee enää sellaista!!!!! kannattaa kyllä hankkia apua ennen kuin ongelma rupeaa hallitsemaan liikaa....nim. kokemusta on... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
ap:lle... jo pelkästään se että syö niin paljon karkkia että oksentaa on hälyyttävää....(oli oksennus sitten itse aiheutettu tai ei) koska normaaliahan se ahmiminen ei missään nimessä ole....
Tsemppiä ja voimia sinulle...tarkotus ei ollut pahoittaa mieltäsi enkä tiedä sinun ongelmastasi muuta kuin sen jonka kerroit, mutta itse olen saanut tuhottua niin monta vuotta elämästäni juuri tuohon ongelmaan, etten soisi sitä pahimmalle vihamiehellenikään.... :'(
niin...se on kyllä tuttua minullekkin että joskus tulee syötyä liikaa ja rupee öllöttämään....taisin hieman ylireagoida.... :ashamed: :ashamed: ...mutta kun itse on joskus ollut niin sairas ettei tosiaankaan toivo sitä kenellekkään muulle...Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 10:31 Jonnu kirjoitti:\Joo en mä pahoittanut mieltäni.Eikä mulla oo mitään ongelmaa,mulla vaan välillä tulee niiiiiin paha olo....En tiedä,mitä lie,mutta välillä tulee mässäiltyä ihan liikaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 08:07 Tintti1010 kirjoitti:no itsellä mennyt elämästä 5 vuotta vessanpyttyyn ja vuosi syömättömyyteen joten en todellakaan tee enää sellaista!!!!! kannattaa kyllä hankkia apua ennen kuin ongelma rupeaa hallitsemaan liikaa....nim. kokemusta on... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
ap:lle... jo pelkästään se että syö niin paljon karkkia että oksentaa on hälyyttävää....(oli oksennus sitten itse aiheutettu tai ei) koska normaaliahan se ahmiminen ei missään nimessä ole....
Tsemppiä ja voimia sinulle...tarkotus ei ollut pahoittaa mieltäsi enkä tiedä sinun ongelmastasi muuta kuin sen jonka kerroit, mutta itse olen saanut tuhottua niin monta vuotta elämästäni juuri tuohon ongelmaan, etten soisi sitä pahimmalle vihamiehellenikään.... :'(
Mä peesailisin tätä,kokemuksen voimalla :\|Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 08:07 Tintti1010 kirjoitti:no itsellä mennyt elämästä 5 vuotta vessanpyttyyn ja vuosi syömättömyyteen joten en todellakaan tee enää sellaista!!!!! kannattaa kyllä hankkia apua ennen kuin ongelma rupeaa hallitsemaan liikaa....nim. kokemusta on... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: