Okei, tyhmä kysymys NUK first choice harjoittelumukista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Ostin siis kyseisen kapistuksen meidän neidille. Siinä oli siis tommonen "suoja" ostaessa korkin ja pullon välissä.. Luulin aluks, että se on venttiili eli että toi ois nokkamuki, josta saa vaan imemällä juotavaa. Nyt sitten vasta tajuttiin miehen kanssa, että eihän sieltä mitään vettä tuu vaikka imis kuinka eli siis onko toi suoja vaan sit varten,että sen voi laittaa paikalleen kun muki ei oo käytössä mutta jostain syystä silti täynnä? :snotty:

Mä oikeesti kuvittelin, että tos ois venttiili ja semmonen nokkamuki piti ostaa.. nyt sitten harmittaa ku ei tossa vissiin semmosta olekaan :(

Se on sitä varten, jos lähdet liikenteeseen ja muki on täynnä, niin silloin laitat sen suojan siihen. Muuten jos muki kallistuu kassissa, niin nesteet tulee pihalle.

Meidän junnu ei suostunut käyttämään mitään muita kuin Nukin mukeja. Kaapissa on läjä muita vaihtoehtoja käyttämättä.

se on samanlainen välikorkki kuin on tuttipulloissa eli jos kuljetat siinä juomaa, niin laita se paikalleen. Tosiaan se estää sen, ettei sieltä tule ulos yhtään mitään.

Venttiilimukit on erikseen, mutta hampaiden kannalta kuulemma yhtä huonoja kuin tuttipullo. Eli tavis nokkamuki on paras.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Mut eihän lapsi voi saada tuosta imettyä ku ei aikuinenkaan saa (?) Kokeiltu on :D

me miehen kans koitettiin ite imee taikamukista vettä ( :D ) kun lapsi ei saanut mitään sieltä tulee - ja se vaatii oikean tekniikan ja kovan imun.
kyllä lapsi oppii sen pian kun vaan tarjoat sitkeesti :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
BTW eikös tuo nokkis ole just sitä kirkasta Bpa-muovia...

Muistaakseni luki ohjeessa että ei ole. Tai jossain niistä mukeista luki mitä katselin :D Mut vaikka oiskin, niin sitähän irtos vain lämmitettäessä. Ei oo tarpeen nokkamukeja alkaa lämmittelee :)

se on samanlainen välikorkki kuin on tuttipulloissa eli jos kuljetat siinä juomaa, niin laita se paikalleen. Tosiaan se estää sen, ettei sieltä tule ulos yhtään mitään.

Venttiilimukit on erikseen, mutta hampaiden kannalta kuulemma yhtä huonoja kuin tuttipullo. Eli tavis nokkamuki on paras.

Siksi vaan oli tarkoitus ostaa semmonen venttiilinokkis, että ois vähä siistimpää toi homma ku lapsi opettelee siitä juomaan.. ja vaikka osais jo, niin kun lapsi oikein innostuu ja alkaa heiluttelemaan mukia edestakas, niin kaikki nesteet sisältä on ympäri ämpäri..

Siksi vaan oli tarkoitus ostaa semmonen venttiilinokkis, että ois vähä siistimpää toi homma ku lapsi opettelee siitä juomaan.. ja vaikka osais jo, niin kun lapsi oikein innostuu ja alkaa heiluttelemaan mukia edestakas, niin kaikki nesteet sisältä on ympäri ämpäri..

Tiedän, meillä on sama juttu. Mutta just hammaslääkärissä vaan sanoivat, että älä käytä niitä, vaan anna se muki ilman sitä venttiiliä. -> jos joutuu imemään, on ihan sama antaako tuttiksesta.

Tossa nokkamukissa ei ole varsinaista venttiiliä, mutta siitä pitää (siis ilman sitä välikantta) osata imeä ennen kuin nestettä tulee kunnolla (piti itse testata kun tuntui ettei neste mukissa vähene vaikka toinen joi ja joi). Kuitenkin jos kääntää ylösalaisin, tulee tipoittain nestettä toisin kuin varsinaisissa venttiilimukissa. Anyway, meidän taapero ei osannut tosta juoda niin kuin ei koskaan pullosta tai varsinaisista venttiilimukista.

Täytyy muuten tunnustaa tyhmyyteni, eilen ja tänään, kun annoin nokkiksen tytölle harjoiteltavaksi, mä annoin sen välikorkin olla paikallaan ku luulin, et se on se venttiili :laugh: Voitte arvata saiko likka sieltä mitään pihalle :D Ihmettelin vaan, että onpas vaikeeta oppia saamaan vettä tuolta ku ei se mitään saanu imettyä.. Mut aattelin, että kaippa tuo tosta oppii.. :snotty:

Vasta äsken mies kokeili ja totes, että eihän täältä mitään tuu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Täytyy muuten tunnustaa tyhmyyteni, eilen ja tänään, kun annoin nokkiksen tytölle harjoiteltavaksi, mä annoin sen välikorkin olla paikallaan ku luulin, et se on se venttiili :laugh: Voitte arvata saiko likka sieltä mitään pihalle :D Ihmettelin vaan, että onpas vaikeeta oppia saamaan vettä tuolta ku ei se mitään saanu imettyä.. Mut aattelin, että kaippa tuo tosta oppii.. :snotty:

siis sen nokan suojan annoit olla siinä päällä ? oikeesti ? :o :o miten sillai VOI luulla, kun samalla ideallahan suojia on esim. tuttipulloissa ?? vai siis ?!? :laugh: :laugh:

Joo siis sen suojan siellä nokan ja pullon välissä... :laugh: Ku en mä oo ikinä ees tuttipulloissa nähny tommosia välisuojia niin en mä voinu tietää :ashamed: :D

siis sen nokan suojan annoit olla siinä päällä ? oikeesti ? :o :o miten sillai VOI luulla, kun samalla ideallahan suojia on esim. tuttipulloissa ?? vai siis ?!? :laugh: :laugh:

Joo siis sen suojan siellä nokan ja pullon välissä... :laugh: Ku en mä oo ikinä ees tuttipulloissa nähny tommosia välisuojia niin en mä voinu tietää :ashamed: :D

eiku joo.
mä kuvittelin, et annoit olla sen KORKIN joka suojaa sitä nokkaa,niin päällä. kun siis silloinhan ei ees saa suuta kiinni siihen varsinaiseen nokkaan. mut et vissiin ihan tuota korkkisuojaa tarkottanut ? :laugh:

eiku joo.
mä kuvittelin, et annoit olla sen KORKIN joka suojaa sitä nokkaa,niin päällä. kun siis silloinhan ei ees saa suuta kiinni siihen varsinaiseen nokkaan. mut et vissiin ihan tuota korkkisuojaa tarkottanut ? :laugh:

Joo en mä nyt kuitenkaan ihan niin tyhmä ole vaikka niin vois luulla :laugh:

Aventin, emman ja nukin tuttiksissa on muuten sit sama välikorkki. ;) (vastasen varalle :D)

Eikä ole! Meiltä löytyy noita kaikkia ja Aventissa on sellainen kuminen tutin tai nokan paikalle painettava välikorkki ja emmassa ja nukissa muovinen levy joka laitetaan pullon suulle tutin alle.

Älä ap huoli. Meillä ihmeteltiin myös erästä lahjaksi saatua vettiilillistä nokkamukia, että miten ihmeessä tämä toimii kun ei neste kulje. Ventiili oli väärin päin ja niin tiukassa ettei sitä meinannut mitenkään saada irti ja ohjeessa oli vielä painotettu että jokaista pesua varten pitää irrottaa. Ei ois koko asia selvinnyt ellei kaverilla olisi ollut samanlaista mukia ja olivat ihan saman ongelman kanssa pähkäilleet.

Alkuperäinen kirjoittaja titi:
Aventin, emman ja nukin tuttiksissa on muuten sit sama välikorkki. ;) (vastasen varalle :D)

Eikä ole! Meiltä löytyy noita kaikkia ja Aventissa on sellainen kuminen tutin tai nokan paikalle painettava välikorkki ja emmassa ja nukissa muovinen levy joka laitetaan pullon suulle tutin alle.

Älä ap huoli. Meillä ihmeteltiin myös erästä lahjaksi saatua vettiilillistä nokkamukia, että miten ihmeessä tämä toimii kun ei neste kulje. Ventiili oli väärin päin ja niin tiukassa ettei sitä meinannut mitenkään saada irti ja ohjeessa oli vielä painotettu että jokaista pesua varten pitää irrottaa. Ei ois koko asia selvinnyt ellei kaverilla olisi ollut samanlaista mukia ja olivat ihan saman ongelman kanssa pähkäilleet.

No tuo ap:n välikorkki on just samanlainen. Erona se, että Aventissa, jos aikoo sen korkin laittaa, tutti otetaan pois, mutta nukissa ja emmassa tutti voi olla paikoillaan. =) Meillä on ollu noista kaikkia.

Alkuperäinen kirjoittaja titi:

No tuo ap:n välikorkki on just samanlainen. Erona se, että Aventissa, jos aikoo sen korkin laittaa, tutti otetaan pois, mutta nukissa ja emmassa tutti voi olla paikoillaan. =) Meillä on ollu noista kaikkia.

Juu ilmeisesti just semmonen.. :D

Yhteistyössä