Okei, pojilla on jo pienestä pitäen merkkivaatteita, entä ala-asteen tytöillä?

Meillä likka aloitti tokalla nyt ja en ole huomannut että vielä olisi muilla mitään merkkivaatteita, ihan hm ja lindex tyyliä tuntuu olevan. Joillain isommilla likoilla näkyy olevan paul frankia ja sitten niitä sveapipoja talvisin. Mutta onko pojat jotenkin merkkitietoisempia sitten?

Hmm..meillä poika halusi tietyn merkkisiä vaatteita jo 3. luokalla, mutta olen olettanut sen tulevan 2v vanhemmalta isosiskolta, joka intoutui vaatemerkeistä 5. lukalla..mutta nyt kun ajattelen asiaa, on pojan luokalla ollut useampikin poika, jolla on merkkivaatteita.

Ja voe ristus kun toi merkeistä nipottaminen alkoi, niin enää ei mikä tahansa hyvännäköinen vaate kelpaa, jos ei siinä lue Puma, Kabeen tms :whistle:

Outoa
kai poikien vanhemmat ovat sitten varakkaampia kuin tyttöjen vanhemmat. samaa havaittu täällä. alakoulussa pojilla vaatteet ovat jopa kiusaamisen aihe. Pitää olla kallista merkkiä. Tytöillä on ihan sama merkin puolesta. Toki joku voi ihailla merkkejä, mutta niitä ei vaadita.

Vai mikähän tuota selittää, että pojille pitää nykyään olla kallista merkkivaatetta.

On jotain merkkivaatteita käytössä pienellä koululaisella, vaikka suurin osa on ihan h&m/ lindex -linjaa.. Aika huono valikoima lasten merkkivaatteissa täällä suunnalla ja lapsi tykkää itse vaikuttaa pukeutumiseensa ja tykkää shoppailla itse vaatteensa (nettishoppaaminen ei ole yhtään sama asia).

Yhteistyössä