okei nyt oikeesti...unet ja raskaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibller ei nähtävästi oo kirjautuneena...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nibller ei nähtävästi oo kirjautuneena...

Vieras
unihammas juttu...

pidin asiaa hölyn pölynä kun äiti kerto että joka raskaudessa (tiedettävästi neljä kertaa ) on nähny unta ennen raskaustestiä että hammas irtoaa. siis joka kerta.

nyt viimeyönä näin sellasen unen kans. jäi häiritsemään ja tarkistin unienselvityskirjasta mitä tarkoittaa.
hammas yleensä tarkoittaa spermaa.
hampaiden irtoaminen ja nieleminen tarkoittaa raskauteen liittyviä asioita ja ja raskautumisen pelkoa. ( mitä mulla ei oo )
ja hampaan irtoaminen vaan tarkoittaa vanhenemisen pelkoa....

mulla ei oo mitään raskausoireita kylläkään.. mutta nyt pisti kyllä miettimään.

mitä mieltä muut on? voiko unet kertoa asioita, siis muutakin kuin vaan "tapaat pian vaalean miehen joka muuttaa elämäsi"

Tottakai unilla on merkityksensä, jotka ei siis suoraan käy ilmi unesta (vaan ovat piilomerkityksiä ) .. Unien tulkitsemiseen on onneksi paljon kirjoja tarjolla. Kiinnostava aihe kyllä tuo kieltämättä.

nibbler, ni siekö ny kummiski alotit tän ketjun? Ja toivotaan ny et sie sit oisitkii plussannu ja unet kertois sit siittä :D Mitähää ne mu unet sit o ollu ku oon joskus nähny unia (niist o aikaa joku pari kk) et mul on alkanu hampaat tippuun.. esim et neljäki hammasta tipahtelee perä jälkeen :D

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jos sillä oli raskauteen liittyviä pelkoja? :whistle:

Voi ei! Nyt tulee aviokriisi! jos se ei ookkaan vielä valmis isäks? Saa kyllä oikeesti niellä hampaansa, jos asia näin on. ;) :whistle:

jos sitä vaan pelottaa miten pärjää isänä :D

miracle: juu minä se olin. mut en tosiaan ajattele että raskaana olisin kun ei tunnu missään miltään erikoiselta. bisolvon kuuri oli susi :D
ehkä se oli joku vauvakuumetta enteilevä uni sulla :)

Yhteistyössä