auttakaa!
Niin, tuo eskarilainen kysyi, mitä on seksi. Oli kuullut isompien puhuvan siitä salaa opelta. Mitä minä vastaan? Kysyi minulta, että tiedänkö minä, mitä se tarkottaa. Voi mun pikkusta poikaa...
No joo, nämä vauvansiemenet on kyllä puhuttu, tosin poika oli sillon pienempi ja kerroin, että äidin masussa on vauvan siemen.. Siis ihan potaskaa, mutten tiennyt (silloinkaan) miten paljon pienen mieltä voi hämmentää pippeli pimppaan -jutuilla.. Siis näin karkeasti sanottuna.Alkuperäinen kirjoittaja ööh:no kerrot että se on aikuisten juttuja. Meillä 6-vee kysyi mistä vauva tulee masuun, niin kerroin että isä antaa äidille siemenen ja siitä sitten kasvaa vauva.
oletko kertonut et vauvat pannaan kyrvällä pimppiin?Alkuperäinen kirjoittaja Täh:Miks ei vois kertoa? Haluatko lapsestasi samanlaisen punastelijan kuin itse olet? Meillä ainakin 7vee tietää että "äitillä on kuukautiset niin se käyttää vaippoja sillo". Ei kai noissa asioissa ole mitää hävettävää, vai onko mielestäsi?
Just joo. Minä mietinkin sitä, mitä 6-vuotias on valmis ottamaan vastaan, ettei mene ihan hämilleen. Sellaiset jutut kun voi vaikka säikäyttää pienen ihmisen.Alkuperäinen kirjoittaja Täh:Miks ei vois kertoa? Haluatko lapsestasi samanlaisen punastelijan kuin itse olet? Meillä ainakin 7vee tietää että "äitillä on kuukautiset niin se käyttää vaippoja sillo". Ei kai noissa asioissa ole mitää hävettävää, vai onko mielestäsi?
No kyllä meidän 3v ja 5v jo ainakin tietävät, että isin pippelistä menevät äidin masuun, siellä kasvavat isoiksi ja lopulta syntyvät äidin pimpasta. En näe asiassa mitään ongelmaa. Ihme satuja selitätte lapsille...Alkuperäinen kirjoittaja ööh:no kerrot että se on aikuisten juttuja. Meillä 6-vee kysyi mistä vauva tulee masuun, niin kerroin että isä antaa äidille siemenen ja siitä sitten kasvaa vauva.
Ja lisään vielä, että sitten kun 5v kysyi, että miten se pienen pieni vauva oikein menee sieltä isin pippelistä sinne äidin masuun, niin sanoin, että se on sitten jo aikuisten juttujaAlkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:No kyllä meidän 3v ja 5v jo ainakin tietävät, että isin pippelistä menevät äidin masuun, siellä kasvavat isoiksi ja lopulta syntyvät äidin pimpasta. En näe asiassa mitään ongelmaa. Ihme satuja selitätte lapsille...Alkuperäinen kirjoittaja ööh:no kerrot että se on aikuisten juttuja. Meillä 6-vee kysyi mistä vauva tulee masuun, niin kerroin että isä antaa äidille siemenen ja siitä sitten kasvaa vauva.