Ojennatteko täysin vieraita isoja lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä huomenna takaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehkä huomenna takaisin

Vieras
Tänään rannalla oli 6-7 henkilön n. 12-15 vuotiaiden poikien porukka, ilman aikuisia. Julmettu huuto läpi rannan; VITTU SAATANA, KATTOKAA MUNPERSETTÄ! PERSE; VITTU, PERKELE, JUMALAUTA MIKÄ HYPPY, MUN PERSE SELVIS MUT KULLIIN SATTU! VITTU, VITTU! SUN PERSE, SAATANA!!!!!

Me poistuttiin kun pojat vielä jatkoi kiroiluaan, meidän puoltoistavuotias alkoi toistaa poikalauman puheita koko ajan. Kukaan ei poikien puheeseen puuttunut, muitakin lapsiperheitä pienten kanssa paikalla oli. Rannalla ei ole uimavalvojia.
Eli; olisko pitänyt puuttua vai ei, ja miten mahdollisesti?

minä olen sellainen älämölö että olen omalla kylällä komentanut keskellä ajorataa kilpaa pyörällä ajavia 10-12 v poikia, ja autoja kulki siinä samalla kun ne ajeli, niin nille oon möykänny (en ole sen koommin toimintaa nähnyt) ja sit kun paripoikaa riehui seurakuntatalon leikkipaikan roskiksissa sisällä... että juu varmaan olisin käynyt niille pojille öykkämään.

Jos pystyy sen tekemään niin että varmasti ymmärtävät, jos siis joukossa on yksikin sen oloinen joka kuuntele/tajuaa niin olen sanonut. Perustellut hyvin ja sanonut että olen kyllä itsekin ollut nuori että kyllä tajuan että pidätte hauskaa mutta meillä muilla korvat punottaa.
Vaikea laji sanoa vieraille teineille sillä tavalla nätisit että ymmärtävät.
Olen nähnyt sitäkin että aikuinen menee huutamaan : Vittu pitäkää se turpanne nyt vittu kiinni.
Että ei niin...

Yhteistyössä