V
vieras harmaa
Vieras
meillä on ennestään kaksi lasta 4 ja 5v tytöt. mies on aina sanonut ,että ei enää yhtään. nämä saa riitää. no nyt olen pstänyt pieni asioita merkille.
kysyi yks päivä ,että onko menkat alkanut. sanoin ei johon tokas ,että okei.
eilen oltiin syömässä ja siitä käveli sellainen pieni taapero ohi sanoi vanhemmalle lapselle ,että katos kuin pieni pallero siinä...
vai mitä tää on.
ennen ei ole kiinnittänyt mihenkään tuollaiseen huomiota,mutta nyt mun mielestä juttelee paljon kavereiden vauvoista ja katsoo niitä ihan erinlain ,kuin ennen.
sanos kyllä tässsä muutama pv sitten ,että ei ikinä kolmatta ,.kun menis aut vaihtoon ja taas kohta puhuu,että esim volvo ois tilava jne.
mitä tää on?? niin ristiriitaisia asioita tulee...
kysyi yks päivä ,että onko menkat alkanut. sanoin ei johon tokas ,että okei.
eilen oltiin syömässä ja siitä käveli sellainen pieni taapero ohi sanoi vanhemmalle lapselle ,että katos kuin pieni pallero siinä...
vai mitä tää on.
ennen ei ole kiinnittänyt mihenkään tuollaiseen huomiota,mutta nyt mun mielestä juttelee paljon kavereiden vauvoista ja katsoo niitä ihan erinlain ,kuin ennen.
sanos kyllä tässsä muutama pv sitten ,että ei ikinä kolmatta ,.kun menis aut vaihtoon ja taas kohta puhuu,että esim volvo ois tilava jne.
mitä tää on?? niin ristiriitaisia asioita tulee...