oiskos mies valmis uudemman kerran isäksi? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras harmaa

Vieras
meillä on ennestään kaksi lasta 4 ja 5v tytöt. mies on aina sanonut ,että ei enää yhtään. nämä saa riitää. no nyt olen pstänyt pieni asioita merkille.

kysyi yks päivä ,että onko menkat alkanut. sanoin ei johon tokas ,että okei.

eilen oltiin syömässä ja siitä käveli sellainen pieni taapero ohi sanoi vanhemmalle lapselle ,että katos kuin pieni pallero siinä...
vai mitä tää on.
ennen ei ole kiinnittänyt mihenkään tuollaiseen huomiota,mutta nyt mun mielestä juttelee paljon kavereiden vauvoista ja katsoo niitä ihan erinlain ,kuin ennen.

sanos kyllä tässsä muutama pv sitten ,että ei ikinä kolmatta ,.kun menis aut vaihtoon ja taas kohta puhuu,että esim volvo ois tilava jne.

mitä tää on?? niin ristiriitaisia asioita tulee...

älä tee johtopäätöksiä. Ainakaan sen perusteella miten käyttäytyy. Onhan täällä kaksplussalla nähty mitä siitäkin seuraa usein.. Mies hermostuu, kun nainen tulee paksuksi ja sitten ei oo kellään kivaa.

Eli ensin keskustelette.. Turha täällä on keltään kysellä..

Siltä vaikuttaa, tuntuu käyvän vielä järjen kanssa taistoa..mutta kyllä se kuume siitä voittaa.. :whistle:

Mä tulin raskaaksi vaikka söin pillereitä ja oltiin päätetty että lapsiluku täynnä. Sit kun päätettiin pitää tämä kolmaskin niin ukkokulta hymyili kuin hangonkeksi sohvalla, siinä missä mä istuin tyylin vetelät housussa :laugh:

samanlainen mun mies kans. Jossain joskus luki että miehen vauvakuume ilmenee joillain yleisenä pohdiskeluna jaksamisesta, autoon mahtumisesta yms. Kun kuopus oli 2v sanoi jyrkästi että ei kolmatta. Nyt kun kuopus 3v, ja lähipiirissä vauva niin sitä ihailee, ja ei sano jyrkästi ei vaan tokaisee että mahtaakohan sitä jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja eh:
älä tee johtopäätöksiä. Ainakaan sen perusteella miten käyttäytyy. Onhan täällä kaksplussalla nähty mitä siitäkin seuraa usein.. Mies hermostuu, kun nainen tulee paksuksi ja sitten ei oo kellään kivaa.

Eli ensin keskustelette.. Turha täällä on keltään kysellä..

mutta ,kun toi ei ole sen normaalia käytöstä!!!! toki kysyn . enkä ole laittamassa itseäni salaa paksuksi. sitä paitti meillä mies hoitaa tuon ehkäisyn ,kun mulle ei mikään sovi ja kortsu ole mikään kauhian varma kapine ja tietää ,että aborttiin en pysty. .. eli jos vahinko sattuu kannamme "vahihngon" seuraukset.