oiskohan tämmönen peräkärry hyvä?kenelläkään??:)

näyttäis ainaki tukevalta ja ihan kivalta :) tuo käy siis rattainakin...mutta onko tuo sitten kovin raskas kun näyttää jotenkin niin jykevältä?

onko kenelläkään just tätä mallia mitä voi siis työnnellä ihan rattainakin?

piip
ei oo kokemusta, mutta mun mielestä noi polkupyörän perässä vedettävät kärryt on vähä pelottavia.. sillai, että eka menee pyörä ja matalalla perässä tuleva kärry voi kuitenki jäädä autoilta huomaamatta. vaikka ois turvaviirit ja heijastimet. voin olla väärässäkin. mutta itelle en ottais, vaikka kätevä se ois.

En mä usko että se kovin raskas on. Mulla oli valintaperusteena se, että toi koko koppa on kovaa muovia. Tuntuu jotenkin turvallisemmalta... Tossa sun laittamassa on kyllä se hyvä puoli, että siitä tulee tosiaan myös rattaat.

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
ei oo kokemusta, mutta mun mielestä noi polkupyörän perässä vedettävät kärryt on vähä pelottavia.. sillai, että eka menee pyörä ja matalalla perässä tuleva kärry voi kuitenki jäädä autoilta huomaamatta. vaikka ois turvaviirit ja heijastimet. voin olla väärässäkin. mutta itelle en ottais, vaikka kätevä se ois.
Tota mäkin alkuun pelkäsin. Mutta todellisuudessa toi tulee niin lähellä pyörää, että ei sitä voi olla huomaamatta.
Tai kun jos ajatellaan että minä ajan pyörätietä, ja oikealta (esim. joltain pihalta) on tulossa auto, niin se auto ei kyllä pääse sieltä niin hätäiseen, että törmäisi kärryyn. Koska toi on tosiaan niin lähellä pyörää...

meillä se bilteman versio. on hyvä. uskon että toi vielä parempi. ei raskas muuta kuin vastatuulella kun tulee vastusta.

ja tuolla on toi viiri että autot näkee.
mä itse en sitä kovamuovisesta innostunut. luuulis että sinne tukahtuu. ja luukkua en viitti auki pitää kun pidän kassiani aina siellä lasten kanssa

Minä juuri hommasin vähän erilaisemman peräkärryn.. on todella kätevä ja kevyt vetää perässä. Suosittelen hommaamaan.

Se mikä itellä on, niin se on ainakin värikäs ja näkyy selvästi, ettei ole tullut mieleenkään, että autoilijat eivät voisi sitä huomata, ainahan niitä törttöilijöitäkin liikkuu tuolla liikenteessä, mutta kuitenkin!

On se niin kätevä liikkua lapsen/lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
niin mutta mä haluan jonku tollasen että pääsen täältä kotua edes joskus johonkin :| mulla ei ole ajokorttia ja 2&1-vuotiaita ei oikeen muuten voi pyörällä kuljettaa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
meillä se bilteman versio. on hyvä. uskon että toi vielä parempi. ei raskas muuta kuin vastatuulella kun tulee vastusta.

ja tuolla on toi viiri että autot näkee.
mä itse en sitä kovamuovisesta innostunut. luuulis että sinne tukahtuu. ja luukkua en viitti auki pitää kun pidän kassiani aina siellä lasten kanssa
Joo, kuumalla kelillä mä pidän sitä avomallina :D
Mutta on siellä ilmanvaihtumisestakin kyllä huolehdittu.

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu-iita:
Minä juuri hommasin vähän erilaisemman peräkärryn.. on todella kätevä ja kevyt vetää perässä. Suosittelen hommaamaan.

Se mikä itellä on, niin se on ainakin värikäs ja näkyy selvästi, ettei ole tullut mieleenkään, että autoilijat eivät voisi sitä huomata, ainahan niitä törttöilijöitäkin liikkuu tuolla liikenteessä, mutta kuitenkin!

On se niin kätevä liikkua lapsen/lasten kanssa.
Minkäslainen malli sulla on? Mäkin olen tuollaista funtsinut.

Alkuperäinen kirjoittaja herne:
mä jos lähtisin yksin pyöräilee niin mulla ois viel yks pyöränistuimessa. minkä ikäisen voi laittaa tonne kyytiin, meinaan onks siel hyvä turvavyöt
onjoo hyvät. samanikäsen voi laitta jos ei pienemmän kuin normaaliin istuimeen. varmaan jostain 1v asti. meillä matkustaa 2v ja 5v. silloin kun ostettiin oli pikkunen 1,5v

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
toi minkä mä tohon linkitin,oli noin 200e huuto.netissä,ihan uus kuitenki...ilmeisesti saksasta tilattu.löyty tollanen toinenki mutta punanen :D
ai. on tosi halpa kannataa huutaa. noihan missä on rattaat samassa maksaa normaalisti yli 600e
ohhoh :eek: :D mä koitan puhua miehen ympäri ku tulee töistä ;)

meillä on tollanen mistä saa myös työnnettävät, niin ihan sellann karvahattu malli..oliskohan tuo niitä ihan ekoja mitä joskus vuona viis ennen käpysotia tuli markkinoille.. ja ihan ite oon väsänny vaha kankaasta uuden päällisen siihen.. :whistle: no, onhan se nyt ihan järkyn näkönen, kun en ole mikään ompelija varpunen, mutta hemmetin hyvin sillä vielä pääsee lasten kans liikkeele :D että kattokaa vaan ja kauhistelkaa jos näättä meät liikenteessä! :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
meillä on tollanen mistä saa myös työnnettävät, niin ihan sellann karvahattu malli..oliskohan tuo niitä ihan ekoja mitä joskus vuona viis ennen käpysotia tuli markkinoille.. ja ihan ite oon väsänny vaha kankaasta uuden päällisen siihen.. :whistle: no, onhan se nyt ihan järkyn näkönen, kun en ole mikään ompelija varpunen, mutta hemmetin hyvin sillä vielä pääsee lasten kans liikkeele :D että kattokaa vaan ja kauhistelkaa jos näättä meät liikenteessä! :D :D
:D

onko se teijän tätä mallia:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58875835

ihaa4
Kannattaa muistaa, että pää ei saa tulla yli päällä olevan raudan. Eli siis lapsen pitää olla istuessaan kokonaan kärryn sisällä. Meillä oli ennen Spectran kärry ja siihen ei enää 4 v. mahtunut, vaikka on pienikokoinen. Ostimme selvästi korkeamman Trekin. Minkä merkkinen kärry on tai mistä se on ostettu. Näyttää kätevältä. Meillä on kans mahdollisuus muuttaa rattaiksi tää uusi kärry. On kyllä älyttömän kätevä ja hyvä! Suosittelen kaikille, jotka polkee paljon. On kevyt ja tukeva vetää.

Yhteistyössä