:attn: peesi!! ai että pitäs keskustella aivan omissa oloissaan.. huh huh. Ei onnistu multa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 20:34 vieras kirjoitti:no huh
tän tåäytyy olla vitsi. itse olen lestadiolainen äiti ja sanon et ei me näin olla "tyhmiä" ja ittiämme tuoda esille. näiden ihmisten vuoksi meitä aina katsellaankin vähän kieroon. olemme kuin muutkin äidit ja ihmiset.. huh mikä alotus.. tai onhan meissäkin moina, voihan joku tosissaasnkin tuota sanoa.huh :ashamed:
Ei tarvitse hävetä, mut ei tartte myöskään eristäytyä, niinkuin joillakin on tapana :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2006 klo 15:37 enkeli kirjoitti::flower: Ei omaa vakaumusta tarvitse hävetä
valitettavasti emme ota sinne muita kuin vanhoillislestadiolaisia. jo tässä ketjussa olevista viesteistä voin syytä miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 15:41 minä vain kirjoitti:Vaikka olen ort. haluaisin silti mukaan. Mielenkiinnosta. Tieto kun kaikista uskonnoista jää miinuksen puolelle. Johonkin on tarve uskoa, mutta mihin.