Oiskohan nämä kengät hyvät lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=361011&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=3133915&compartmentId=3133930&categoryId=3134413

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
ja musta toi hinta on epäilyttävän edullinen. Eli halvalla ei saa hyvää ja köydän ei kannata ostaa halpaa.......... tuli siis ekana mieleen.

Mun mielestä taas kenkien ei tartte olla kalliit että ois hyvät..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja musta toi hinta on epäilyttävän edullinen. Eli halvalla ei saa hyvää ja köydän ei kannata ostaa halpaa.......... tuli siis ekana mieleen.

kerro mistä saan halvat ja hyvät kengät. Hyvällä tarkoitan että kestää ja ovat lapsen jalalle hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kerro mistä saan halvat ja hyvät kengät. Hyvällä tarkoitan että kestää ja ovat lapsen jalalle hyvät.

No me ollaan ostettu cittarista ja Dinskosta ainakin kenkiä ja on kestänyt sen ajan kun on ollut sopivat. Ei siis ehkä enää kierrätykseen.. Joskus neuvolassa nolostuksissani juttelin neuvolatädille, että tarttis varmaan ostaa jotkut kalliit sandaalit halpojen cittarisandaalien tilalle, niin hän katteli meidän sandaaleja ja sanoi ettei todellakaan tartte että nuo on hyvät ja on tarvittava tuki jalalle.

Heips, meilläkin on nyt sivuilla ohjeet siitä, miten valita hyvä kengät lapselle:

http://kaksplus.fi/vauvasta-leikki-ikaan/lapsen-kengista-merrell/lapsen-kengat

Eivät olleet nahkaa, vaan jotain jäljitelmää.
En ostaisi omalleni. Hintaa en huomannut katsoa, mutta..hyvät ja laadukkaat kengät maksavat aika paljon, mutta kestävät käytössä taatusti senkin edestä!

Yhteistyössä