Oiskohan ihan tyhmä joululahja idea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
äidilleni joka pitää suklaasta ( siis ihan perus marabou tai fazer, ei mistään erikoisista suklaista pidä ) ostaa lahjaksi monta erilaista suklaalevyä ( pähkinä, tummasuklaa, maitosuklaa, fazerin sininen, marianne... ) ja laittaa kauniilla rusetilla pakettiin? :)
Ja jotain siihen vielä mukaan lisäksi? :)

En innostunut tuosta valtavan suuresta fazerin sininen levystä joka sisältää 9 suklaalevyä koska maku ois sitte aina se sama. Nyt voisi itse yhdistellä erilaisia makuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja NevaNeva:
Olisi ihan kiva lahja idea. :) tai sitten konvehti rasia..?

Konvehteja tulee muualta lahjaksi eikä hän pidä niistä niin paljon kuin ihan tavallisesta suklaasta :)
Sitten voisi levyn napata vaikka töihin mukaan evääksi kun lähtee yöksi töihin :)

Voithan tehdä itse "ison levyn" kun leikaat pahvista levyn ja sille laitat ne suklaa levyt, sen jälkeen kauniisti pakettiin. Nyt kun vielä tuli mieleen niin sanon tämänkin. Voishan sinne levyjen alle piilottaa vaikka julisteen lapsista tms joita saa tilattua esim. Ifolorilta jos kaipaat tähän jotain "extraa"

Suklaalevy evääksi töihin?

Jos olet varma että lahjan saaja todella haluaa ison kasan suklaalevyjä kaappiin kiusaukseksi.

Itse en tuollaista toivoisi vaikka suklaasta tykkäänkin, mutta jos tiedät että lahjan antaja ostaa kerralla isoja määriä suklaata niin ehkä hyvä lahja.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
äidilleni joka pitää suklaasta ( siis ihan perus marabou tai fazer, ei mistään erikoisista suklaista pidä ) ostaa lahjaksi monta erilaista suklaalevyä ( pähkinä, tummasuklaa, maitosuklaa, fazerin sininen, marianne... ) ja laittaa kauniilla rusetilla pakettiin? :)

En innostunut tuosta valtavan suuresta fazerin sininen levystä joka sisältää 9 suklaalevyä koska maku ois sitte aina se sama. Nyt voisi itse yhdistellä erilaisia makuja :)

Sinä et innostunut, mutta äitisi varmasti innostuisi, jos kerran tykkää enemmän perusmausta. Minun isäni tykkää vain Fazerin sinisestä ja hän osti itselleen jouluksi sellaisen jättipaketinsitä.

Anna lahja saajan mieltymysten mukaan, älä omiesi.

Jos tiedät että äitisi pystyy pysymään kohtuudessa..

Mä nimittäin sain yks äitienpäivä miheltäni 5 suklaalevyä (yksi joka lasta kohden). Ja olin kyllä tosi iloinen, tykkään suklaasta ja mielestäni oli ihana ele =). No mutta siinähän sitten kävi niin, että kun sitä kerran oli, niin sitä tuli otettua ja aina vaan enemmän ja enemmän kerralla ja sit kun ne loppui niin oli pakkoa ostaa lisää ja joka päivä oli sitä suklaata saatava.. Jotenkin jäin siihen ihan koukkuun.. No mässyttelin suklaalla kymmenen kiloa itelleni, ja nyt niitä pudottelen. He, ei ois mies varmaan tuonu jos ois tienny seuraukset :D

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Sinä et innostunut, mutta äitisi varmasti innostuisi, jos kerran tykkää enemmän perusmausta. Minun isäni tykkää vain Fazerin sinisestä ja hän osti itselleen jouluksi sellaisen jättipaketinsitä.

Anna lahja saajan mieltymysten mukaan, älä omiesi.

Ei vaan tarkoitin että pitää näistä arkisista suklaamauista mutta ei mistään 40 ? maksavista erikoisista kalliista suklaista :)

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Voithan tehdä itse "ison levyn" kun leikaat pahvista levyn ja sille laitat ne suklaa levyt, sen jälkeen kauniisti pakettiin. Nyt kun vielä tuli mieleen niin sanon tämänkin. Voishan sinne levyjen alle piilottaa vaikka julisteen lapsista tms joita saa tilattua esim. Ifolorilta jos kaipaat tähän jotain "extraa"

Tuota ideaa voisin kehitellä mielessäni vielä :) Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:

Tuota ideaa voisin kehitellä mielessäni vielä :) Kiitos :)

Noita oli ihan tavallisessa k-marketissa myynnissäkin viime joulun aikoihin. Olikohan siinä6 vai 9 levyä semmosessa leveässä lahjapakkauksessa. Niin, siis tietenkään ei ollut mitään lasten julistetta niissä, tyhmäkin tajuaa.

Yhteistyössä