Samana festarina, kun tapasin nykyisen mieheni, tutustuttiin kaverini kanssa muutamaan nuoreen mieheen. Niistä tuli meille tosi hyvin kavereita. En asunut vielä mieheni kanssa yhdessä, kun osa näistä miehistä tuli luokseni viikonlopuksi ja käytiin baarissa ym. ym. kenenkään kanssa ei ollut mitään vipinää vaan olivat kavereita. Tutustuivat myös mieheeni ja tultiin kaikki hyvin toimeen keskenämme. Kun kerroin yhdelle näistä miehistä, että olen menossa naimisiin (5 vuotta siitä kun oltiin tutustuttu ), niin tämä mies ilmeisesti suuttui, koska ei ole pitänyt mitään yhteyttä sen jälkeen. Kuulin paljon myöhemmin muualta, että tämä mies olisi ollut ihastunut minuun.
Nyt löysin hänet Facebookista ja tekisi mieli laittaa hälle viestiä. Koska miulle hän oli todella läheinen ja ihana ystävä ja olen edelleen katkera ja suuttunut hälle tavasta, jolla katkaisi välit. Tekisi vain mieli laittaa viesti, että miusta hän toimi törkeästi. Onko typerää? Tapahtumasta on kuitenkin jo 5,5 vuotta aikaa...
Nyt löysin hänet Facebookista ja tekisi mieli laittaa hälle viestiä. Koska miulle hän oli todella läheinen ja ihana ystävä ja olen edelleen katkera ja suuttunut hälle tavasta, jolla katkaisi välit. Tekisi vain mieli laittaa viesti, että miusta hän toimi törkeästi. Onko typerää? Tapahtumasta on kuitenkin jo 5,5 vuotta aikaa...