Oisko tää ihan ok kämppä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuten kiva mutta nyt kun vaikeeta saada kunnon siivoojia nuo katot osassa huoneita tosi tympeet pitää puhtaana. Ja partsilla ei ollu kyl mitän turvakaiteita ettei kisu tipu sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24168544:
Mekin mietittiin ton hankkimista kakkosasunnoksi, mutta kun epäilyttää toi yks takka. Ei oo pinkkinä ihan mun mieleen... Joten sit jätettiin se pois vaihtoehdoista. =)

joo, mekin harkittiin ton ostoa mutta keittiö ja suihku ihan liian pieiä meidän makuun. ja poreallastakaan tossa ei niinku ole, eikä sitä sais tonne ees mahtumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24168544:
Mekin mietittiin ton hankkimista kakkosasunnoksi, mutta kun epäilyttää toi yks takka. Ei oo pinkkinä ihan mun mieleen... Joten sit jätettiin se pois vaihtoehdoista. =)

Joo, mustakaan ei pidä tyytyä ihan ok-kämppään vaan vaatia täydellisyyttä kaikin tavoin. :D

Ihana! Saanko mä tulla teidän piikaneidiksi sinne? Mulla tulee toi 8 vuotias ja pari kissaa mukaan.

meille kyllä pääsisit, riittääkö teidän käyttöön 2huonetta vai tarviiko enemmän? mul ois kato kans 8v poika niin sille ois niinku leikkikaveri sitten. kissoistakaan ei kauheesti haittaa olis, kyl ne varmaan meidän kisulien kans toimeen tulee.
Pitää tota palkkaa vielä miettii niinku.

Yhteistyössä