oisko olla totta!!!!

• Viestiketjun aloittaja voiko näin tapahtua
  • Ensimmäinen viesti
voiko näin tapahtua
Minulle tehtiin srerilisaatio syyskuun alussa (munanjohtimet katkaistiin ja päät poltettiin).Toimenpiteen jälk. olin tosi kipeä ja vatsa paisui palloksi pariksi viikoksi.Lääkärin mukaan vatsaonteloon oli valunut verta.Sitä en kysynyt ,että oliko johdin sitten kuitenkin jäänyt jotenkin huonosti kiinni.
No nyt sitten:Tissit on kuin pallot ja nännejä kihelmöi kummasti.Pahoinvointiakin oli eilen(Kuvottava olo).Ja väsyttää.Menkat tuli ja meni viikko sitten (Kestivät vain päivän pari ja olivat sellaista ruskehtavaa pientä tuhrua.Yleensä kuukautiset ovat 5 pv. kestävää veristä.
Testiä en ole vielä tehnyt.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
No, luulis että ei kun on vielä johtimet katkastu, kun yleisempäähän se on, että klipseillä tehty sterilisaatio voi purkautua.
Samaa mieltä. Jos ne kasvaakin takaisin yhteen, niin tuskin sentään noin lyhyessä ajassa.
Noh, maailma on täynnä ihmeitä. =)
Tsemppiä testiin, toivottavasti tulee toivottu tulos"

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten mulle tuli semmonen tunne, että ap ois iloinen jos oiski raskaana?
Oikeassa olet .Mies ei kylläkään ilostuisi yhtään:(
jaa, no jos näin käy, niin puhele sille, että kukahan siellä on, että kukahan sieltä tulis? kyllä kaikki järjestyy.

voi tapahtua.
Edes sterilisaatio ei ole täysin 100-prosenttinen ehkäisymenetelmä. Naisen sterilisaatio pettää noin 0,4 %:ssa. Tämä tapahtuu useimmiten ensimmäisen vuoden aikana. Syynä voi olla puristimen väärä sijainti tai se, että puristin ei yllä sulkemaan munanjohdinta täysin. Luonto myös yrittää parantaa ruumiiseen syntyneet vammat (kuten haavat), tässä tapauksessa elimistö voi yrittää muodostaa katkaisukohdan yli uuden yhteyden tai munanjohtimien päät saattavat hakeutua uudelleen yhteen.
http://metku.net/~pesu/ehkaisy/sterilisaatio.php

Yhteistyössä