Oisko noloa ryhtyy puhelinmyyjäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nii

Vieras
Kotiäitinä siis olen tällä hetkellä ja syksyllä aloitan viimeisen vuoteni opintoja (eli ammattia ei vielä ole..)

Ois kiva kuitenkin vähän jo jotain tehdä ennen sitä syksyä ja puhelinmyyjän hommat voisi olla aika sopiva kun työaika on 3-6 päivänä viikossa 4,5 h kerrallaan.

Minkäköhänlainen tuntipalkka noissa hommissa on? Siis ihan aikakausilehtiä siellä myydään.

Mut ainoo ongelma on että mua vähän nolottas mennä tollasiin "paskahommiin" jotka on varmaan tarkoitettu lähinnä nuorille opiskelijoille..

eihän oo mitään noloa eihän?? :D

Ei ole noloa. Mutta todella haastavaa ja stressaavaa työtä. Tytär yksi kesä yritti puhelinmyyntiä, mutta sai myytyä liian vähän lehtiä ja pesti kesti vain koeajan verran. Palkka voi olla aika surkea.

Työ on työtä, ihan sama mitä työtä tekee. Itse olen "paskassa" duunissa toisen työn ohella siivoojana. Ensalkuun hävetti, kun "tällä koulutuksella pitäisi saada parempaankin", mutta eipä se vaan ole niin sanottua. Nyt olen jo tottunut.

Jos olet hyvä myyjä, palkka myös on hyvä ;). Mun mielestä tuossa ei oo mitään noloa! Kokeile, ei se ota jos ei anna!
Mun mielestä on aina hyvä jos ihminen tahtoo tehä työtä, ei kai siinä mitään noloa ole? :)

Ei se ole noloa, eikä vain nuorten paikka. :)

itse tein 18 kesääsenä työtä ja sain hyvää palkkaa, toki myin puhelinliittymiä.
palkka on aina provikka, ja aina ne lupailee isoja summia: isot summat on mahdollista mutta se vaatii enemmän kuin 4,5h päivässä ja se vaatii myynti taitoa, puhumisen lahjaa.

Suosittelen kokeilemaan: itse tein työtä vajaa 9kk ja palkka oli myynnistä riippuen: 900€-1600€ (nettona.)

On pirun noloa. Puhelinmyyjät on sellaisia kusettajia, ettei tosikaan. Joka ikinen puhelu alkaa jollain "Sulla on nyt käynyt tosi hyvä tuuri, kun olet voittanut tässä arvonnassa..." -tyylisellä kusetuksella, ja ne myyjät kehtaa vielä soitella tollasia juttuja vanhuksille, jotka ei pysy kärryillä yksinkertasemmistakaan asioista. Halveksun syvästi firmoja, joilla on tuollaisia kusettajia palkkalistoilla ja ihmisiä, jotka moiseen työhön ryhtyvät.

Mä laitoin puhelinmyyntieston päälle juuri sen vuoksi,kun koko ajan soittelivat. Samana päivänä samasta lehdestä eri soittajan toimesta usemman kerran. Minä en tuota hommaa itse tekisi.

Ei ole noloa ja mielestäni olisi kiva jos joskus puhelinmyyjänä olisi muitakin kuin äänenmurros teinipoikia, se on niin masentavaa kuunneltavaa.. Varttuneen naisen ääni tuntuu hyvältä korvassa ja siinähän saattaa helposti ostaakkin jotain, vaikka ei tarvitsisi.

Yhteistyössä