Oisko MAUKASTA seitireseptiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paista seitit ekaks pannulla----->>voitele uuni vuoka----->>laita paistetut seitit vuokaan---->>kaada ruoka kermaa niin paljon että seitit peittyy + muutama tippa maun mukaan sitruuna mehua----->> päälle kosolti juusto raastetta

Seitien päälle punasta pestoa, sipulia, tomaattia ja mozzarellaa. Koko komeus uuniin siksi aikaa, että kala on kypsää. Tarjoa keitettyjen perunoiden kanssa. On tosi maukasta :p Mausteeksi sopii sitruunamehu, pippuri ja ripaus suolaa.

Seit vuokaan (parasta tulee niistä fileistä, onkohan Finduksen?), päälle sipulisilppua, soijaa, smetanaa, sitruunanmehua + sitruunapippuria ja mustaleimaa raasteena. Uunissa kunnes juusto ottaa väriä, pottumuusia kaveriksi :)

Voitele uunivuoka, seifileet sinne, pintaan aromisuolaa, paljon sitruuna/mustapippuria, tilliä ja sitruunamehua. Päälle kerma-kermaviiliseos, jossa esim. Heinzin ketsuppia/tomaattipyrettä, ripaus sokeria jos käyttää pyrettä, aurajuustoa/koskenlaskijaa sitruunamehua suolaa ja tilliä paljon. Seurana perunaporkkanamuusi. Minä en pidä pannulla paistetusta versiosta jostain syystä, jos kyseessä on sein tyyppinen pakastekala. Pannulla paistan vaan lohet/muikut/silakat ja ahvenet, muunmuassa.

kastike:

Perusvalkoinen maitokastike, mausteeksi sitruunapippuria ja esim. aromat mausteseosta

paista sei pannulla ja mausta samoilla mausteilla sit vaan kastikkeen joukkoon.

paras mauste tähän hommaan on kotigastronomin sitruuna-tilli dippi jos sellasta sattuu omistamaan/ hankkimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Voitele uunivuoka, seifileet sinne, pintaan aromisuolaa, paljon sitruuna/mustapippuria, tilliä ja sitruunamehua. Päälle kerma-kermaviiliseos, jossa esim. Heinzin ketsuppia/tomaattipyrettä, ripaus sokeria jos käyttää pyrettä, aurajuustoa/koskenlaskijaa sitruunamehua suolaa ja tilliä paljon. Seurana perunaporkkanamuusi. Minä en pidä pannulla paistetusta versiosta jostain syystä, jos kyseessä on sein tyyppinen pakastekala. Pannulla paistan vaan lohet/muikut/silakat ja ahvenet, muunmuassa.

Tosin jos mä paistasin, mä leivittäsin sein. Ja kastikkeeksi sopii se bechamel-tyyppinen jossa hyvää juustoraastetta tai sitten ihan kermakastike terästettynä esim. aurajuustolla. :xmas:

Yhteistyössä