Oisko jollain tietoa ja kokemusta Teroluteista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormonit hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormonit hukassa

Vieras
Minulle määrättiin niitä kun kuukautiset tulee harvoin ja on muutenkin epäsäännölliset.
Nyt tuli rusehtavaa vuotoa ke, to ja pe. Todella vähän - ei edes siteeseen asti vaan pyyhkiessä. Nyt muutamana päivänä ei ole tullut mitään vuotoa enää. Ei rusehtavaa eikä veristä.
Lasken kuitenkin sen että olivat menkat ( kiertopäivä oli tuolloin keskiviikkona joku 52 tms. ).
Eli tuosta keskiviikosta 16 päivää eteenpäin aloitan ekan terolutkuurin.

Voiko tuo oikeasti helpottaa raskaaksi tulemista vaikka tuo ei ovulointiin vaikutakaan? Onko kukaan tullut raskaaksi pelkkien terolutien avulla?

Voipi olla että olet raskaana. :) Mulla on aina kierto ollut säännöllinen Teroluteilla ja söin niitä vajaa vuoden, kunnes tulin raskaaksi. En uskaltanut jatkaa Teroluteja, vaan lopetin kuurin. No se raskaus päättyi keskenmenoon rv 5+3.

En aloittanut enää uutta kuuria, mutta vuoden päästä raskauduin uudelleen. Rv 5+3 alkoi siinäkin vuoto, mut ultrassa näkyi syke ja nyt mulla on 9kk tyttö. :)

[QUOTE="vieras";26464677]Voipi olla että olet raskaana. :) Mulla on aina kierto ollut säännöllinen Teroluteilla ja söin niitä vajaa vuoden, kunnes tulin raskaaksi. En uskaltanut jatkaa Teroluteja, vaan lopetin kuurin. No se raskaus päättyi keskenmenoon rv 5+3.

En aloittanut enää uutta kuuria, mutta vuoden päästä raskauduin uudelleen. Rv 5+3 alkoi siinäkin vuoto, mut ultrassa näkyi syke ja nyt mulla on 9kk tyttö. :)[/QUOTE]

Anteeks, luin vähän huonosti aloitusviestin. Anteeksi!!

Mulle lääkäri määräsi aikoinaan Terolutit aloitettavaksi samantien, kun muuten menkat tuli 3-6kk välein.

Minulla on siis ultrattu munasarjat ja todettu että kaikki ok. Ultrattiin muutama viikko sitten joten raskaana tuskin vielä olen. :) Ultrassa ei muuta vikaa löytynyt kuin monirakkulaisuuteen taipuvaiset munasarjat. Toisessa munasarjassa oli 8 vai 9 rakkulaa. Eli ei vielä ihan pco.
Sain terolutit avuksi ja kohta pitäis aloittaa eka kierto ja mietin et voikohan tuo oikeasti auttaa raskautumisessa vai pitäiskö olla sitten aina se clomifen auttamassa ovulaation kanssa.

Yhteistyössä