oisko ihan tyhmä lahja ristiäisten rääppiäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli siis kaveriperheen vauvan ristiäisten rääppiäisiin on kutsuttu sunnuntaina, ja heillä onkaikkea :D oisko ihan tyhmä lahja?
http://baobabkids.com/v4/index.php?sivu=tuote&tuotenro=57102v&paluuv=kurtis&paluuh=vaunut

Ala-asteella olin kaverin luona ja söin siellä semmoista kaupan hampurilaista ja oksensin. Vieläkään en pysty tuollaista syömään oksentamatta. hajukin saa yökkäämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Muuten kiva idea, mutta tuo kuvio on ruma :| .

Samaa mietin..
Mietin myös että miksi ristiäisten rääppiäisiin lahja?Tietty jos ei ole vielä vauvan synnyttyä vienyt mitään,niin jotain pientä,mutta muuten en ymmärrä ideaa..

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:

Samaa mietin..
Mietin myös että miksi ristiäisten rääppiäisiin lahja?Tietty jos ei ole vielä vauvan synnyttyä vienyt mitään,niin jotain pientä,mutta muuten en ymmärrä ideaa..

kyl musta ristiäisiin pitää kumminkin lahja viedä.... =) vaikka olen jo muistanut vauvan synnyttyäkin..

ja mitä tulee muuhun, niin heillä on jo toinenkin lapsi, eli leluja, kirjoja ja vaatteita varmasti on, ja paljon...

samat sanat. Tuijotin 2min tuota kuvaa että tajuisin mikä se on. Loppupäätelmäni: Joku hirviö-eläin joka on tulessa, kun siitä tulee savua :D En laittais tuollaista lapselleni.

Samaa mietin..

Kyllä mä tykkään jotain aina viedä.. tarviiko siinä jotakin ideaa..?

musta kumminkin noista vaihtoehdoista toi engine on kivoin, ainakaan tästä tiikeristä en tykkää..
http://baobabkids.com/v4/index.php?sivu=tuote&tuotenro=57104v&paluuv=kurtis&paluuh=vaunut

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa mietin..

kyl musta ristiäisiin pitää kumminkin lahja viedä.... =) vaikka olen jo muistanut vauvan synnyttyäkin..

ja mitä tulee muuhun, niin heillä on jo toinenkin lapsi, eli leluja, kirjoja ja vaatteita varmasti on, ja paljon...

No mulla oli kolmas lapsi ja kiva hänenkin oli saada omia lahjoja, leluja, kirjoja. Itse halusit mielipidettä tuosta. En tykännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa mietin..

No mulla oli kolmas lapsi ja kiva hänenkin oli saada omia lahjoja, leluja, kirjoja. Itse halusit mielipidettä tuosta. En tykännyt.

:D kiitos mielipiteestäsi.. mä vaan veisin mieluummin jotain mikä olisi käytännöllistä ja mitä heillä ei vielä ole monta kappaletta... ideoita otan kyllä vastaan, mut kirja, lelu tai vaate ei nyt oo musta hyvä juttu :D

Vaikuttaa minusta todella hyvältä, tuon tiikerin ottaisin itse! Koviot kyllä voisi olla minusta kivempiakin, mutta tuo rinkula kiinnityssysteemi näyttää todella hyvältä!

Yhteistyössä