Oisko HUONEPELIÄ sadepäivään?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:12 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:09 lily kirjoitti:
okei, mä pääsin vessaan ja löysin koodin siniseen laatikkoon. mitä sille katapultilla pitää tehä?? Löysin osat siihen..
Mistä sen koodin saa??
Kokoa se katapultti, muuhun sitä ei tarvita. Ja nimimerkki joo, selaa ketjua taakse päin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:11 kuin kirjoitti:
miten ne reiät tehdään siihen neliöön?????
Ota se isoks näytölle, sit kääntele sitä että saat näkyviin "pohjan", klikkaa sitä ja tulee reikä. Sit käännä se takas ja klikkaa sitä "kantta" niin siihen tulee kans reikä. Sit pitäis mennä siihen valokeilaan.
 
mä oon ihan surkee! ilmeisesti mulla puuttuu keltanen kuula mikä kuuluu siihen katapulttiin. ja en tajua miten noita muita kuulia saa paikoilleen....... auttakaa ja kiitos avusta tähän asti. pakko päästä tää läpi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:18 apua kirjoitti:
joo-o ... reijät on mutta ei tule mitään kuviota!!!!!!!!!!! siis siinä valokeilassa....
Siis sen työpöydän alla? Pitäis tulla...

Katapulttia ei tarvita, kunhan se on koottu. Se kuva katapultista jossa kuulia (myös keltainen) on hämäystä :)

Taulun saa pois edestä ja laskutehtävään pääsee kun pistää sammakon paikalleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:20 apua kirjoitti:
ja mä en niitä reikiä siihen laatikko neliöön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neliö/kuutio isoks, klikkaa kerran ja se kääntyy. Sit klikkaat sitä "pohjaa", tulee reikä, klikkaat neliötä uudestaan, kääntyy jälleen ja klikkaat "kantta", saat toisen reiän.
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:20 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:18 apua kirjoitti:
joo-o ... reijät on mutta ei tule mitään kuviota!!!!!!!!!!! siis siinä valokeilassa....
Siis sen työpöydän alla? Pitäis tulla...

Katapulttia ei tarvita, kunhan se on koottu. Se kuva katapultista jossa kuulia (myös keltainen) on hämäystä :)

Taulun saa pois edestä ja laskutehtävään pääsee kun pistää sammakon paikalleen.
Sammakon??
 
Sammakon saa kun sotkee kuppiin jossa on vettä sen ruskean möykyn ja odottaa hetken. Sit kun se on sellaista ruskeaa "liejua" niin kaataa sen vessan viemäriin niin jää sammakko. Sit vaan se lasi isoks ja klikkaat sammakon pois sieltä omaksi tavarakseen :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:24 apua kirjoitti:
no nyt mä oon jo itekkin ihan sekasin.... siis reijät on mutta kuviota en valokeilassa saa...
Eli kun siinä on reiät, oot menny kattomaan lähikuvassa sitä työpöydän alustaa ja sit ottanu sen kuution sieltä listasta ja klikannut sillä sitä valokeilaa? Pitäisi kuvion näkyä siinä pöytälevyssä sit heti suoraan.
 

Yhteistyössä