Oisitko itse tehnyt näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Annoin tuttavalle äitiysvaatteita ja sanoin että ANTAA ne sitten kiertoon jollekkin toiselle joka niitä tarvitsee. Itse ostin ne käytettynä ja käytin 2 raskautta, tämä tuttava siihen päälle yhden.
Nyt kun olen itse raskaana kyselin että onko ne vielä tallellla jos saisin takaisin. Tuttava ilmoitti antaneensa ne eteenpäin. Katsoin kuitenkin tänään että siellähän ne huutiksen listoilla hänellä itsellään pyörii ja vielä kamalaan hintaan. Esim. farkut jotka ostin käytettynä, käytin 2 raskautta, tämä tuttava yhden raskauden, hän myy niitä hintaan 20e kappale ja postit on 12e päälle.
Naurattaa vain koko touhu.

No en olisi tehnyt.
Mulla on lainassa kaverilta äitiysvaatteita joita olen nyt itsekin pitänyt 2 raskautta. Takaisin ne hänelle tulen antamaan, kunhan saan aikaiseksi ja hän on ne valmis takaisin ottamaan.

Kirjoititteko sopimuksen jossa tuttavasi vannoo ja vakuuttaa ANTAVANSA ne eteenpäin? Kyllä jos sinä ANNAT jotain pois, et silloin voi enää määrätä mitä tavaralle tapahtuu.

no oh. sano että huomasit. katso mitä hän siihen sanoo. tosin jos jotan antaa niin se on annetu ja sillä selvä. mitä toinen tekee niillä on oma asiansa. olisithan itsekkin voinut ne myydä jos olisit halunnut.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä jämpti on näin:
Kirjoititteko sopimuksen jossa tuttavasi vannoo ja vakuuttaa ANTAVANSA ne eteenpäin? Kyllä jos sinä ANNAT jotain pois, et silloin voi enää määrätä mitä tavaralle tapahtuu.

No ei kirjoitettu sopimusta mutta naurattaa kun valehteli antaneensa ne eteenpäin ja kun annoin ne sille niin sovittiin että se ANTAA ne tarvitsevalle.

Pointti oli varmaankin siinä, että ap oisi halunnut ne takaisin, eikä kaveri niitä antanut vaikka hänellä ne yhä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Pah:

Pointti oli varmaankin siinä, että ap oisi halunnut ne takaisin, eikä kaveri niitä antanut vaikka hänellä ne yhä oli.

Pointti oli että miksi huijasi? Tai että tämä tuttu tietää minun ostaneen ne käytettynä ja itse käytin niitä. Itse en kehtaisi pyytää farkuista 20e joita on vähintään 4 raskautta käytetty.

Yhteistyössä