Oireita näinneissä ja outo kuumotus

Nännit ovat osittain tummentuneet. Ja näninpihan ympärillä on on outoja valkoisia pahkuroita niinkuin rypäleenä, ja kun niitä tarkastelee niistä tihkuu hieman nestettä. Alakerta kuumottaa ja vatsanpohjassa hivenen outoa poltetta. Sellaista outoa tuskanhikeä pukkaa öisin ja uni on levotonta. Eilen kävi outo viitely tuolla emättimen pohjalla. Ja menkat myöhässä jo pari päivää.
 
Mun tietääkseni noi pienet valkoiset näppylät on varmimpia merkkejä raskaudesta, olikaan ne maitorauhasia. Ne eivät lähde kokonaan pois raskaudenkaan jälkeen joten toisen raskauden tulkitsemisessa niistä ei ole apua. Näyttäis vahvasti siltä että olet raskaana:) Onnea :flower:
 
Mulla tuli oviksen jälkeen kans niitä näppyjä rintojen ja rintalastan alueelle, ovat tosin nyt hävinneet. Vaalean pun limaa/valkovuotoa tulee kans sen verran, et suojat otettava kohta mullakin käyttöön. Menkat aina olleet epäsäännölliset, mut nyt alkais olla niiden aika. Testit olleet tähän asti negoja. Elättelen toiveita.
Onko teillä alavatsa turvonnut? Mä olen niin kuin jalkapallon nielaissut :eek:
 
mulla on myös noita näppyjä.. mut rinnat ei oo yhtään kipeet. kp 34 nyt...
niin ja tosi paljon valkovuotoa. äsken testasin predictorilla negan, mutta toisaalta pissa ehti olla rakossa vaan tunnin, että vaikuttaako se?
aamulla uusiks. jos vielä nega, niin uskon, ettei täällä olla raskaana....
 
Mullakaa rinnat ei oo yhtää kipeet vaiks nännit onki pingottuneina ollu jo vkon. Vvuodon lisääntymine alko kunnol pari pvää ennen ku menkkoje ois pitäny alkaa. eli plussasin ja näpyt mul ainaskin oli raskausoireena myös =)

astydameia, eli voit hyvinkin olla, tuskin predictor näyttäis jos oisit. Osta suosiolla apteekin oma, se on luotettava =) Monet sitä mulle tuol suosittelikin mut olin ehtiny jo predictorin ostaa ni testasin eka sillä
 
mä tein tänään aamulla testin ja näytti negatiivista... menkat on nyt noin viikon myöhässä ja vähän ihmettelin että mites tämä nyt näin näyttää.
no suihkussa käydessä huomasin rintojen kipeytyneen. toki aina menkojen aikana rintoja pikkusen arastelee mut nyt oli mukana myös kuumotusta... ja kun mainitsitte niistä näppylöistä nii joo on niitäkin vähän...myös valkovuotoa on ollut runsaamin kun yleensä.
mitäs sanotte että millonkas kannataisi tehdä uusi testi? pari päivää vai viikko?
 

Yhteistyössä