OIREITA ennen plussaamista? IHMISEET :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jippikajyej!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jippikajyej!

Vieras
Kertokaas mammat, mitä oireita teillä on ollut, ennen plussaamista?

Itsellä vähän koholla häpyluun yläpuolelta ja paineen tuntu alavatsalla tai kohdussa.
kuukautiset piti alkaa tänään mutta ei alkanut, tiistaina meen ostaa testin. Joten
kertokaas mitä teillä ollut?

No väsymystä nyt muutenki ton päälle 1v taaperon kanssa, mutta vilakka ollut nooin 4päivää, ei oo oksettavaa oloa kyllä mulla. Tosin ekassa raskaudessa olin oireeton paitti maha kasvo :D

ekassa verenmaku suussa ja tässä nykyisessä pillahdin tansseissa vallattomaan itkuun kun yks känniläinen kommentoi mun rintavarustusta (se kai oli kyllä oikeasti kohteliaisuus). :D

Mulla tällasia oireita ja epäilen raskautta:
-aamupala ei maistu kuten ennen
-yli viikon jatkunut kivut alavatsalla (välillä menkkajomotusta, nyt toispuolista ihan kuin munasarjoissa )
-väsymys

Vielä liian aikasta testata, keskiviikkona testailen. Jotenkin muistelen viime raskaudesta että oli toispuolista kipua munasarjassa ja epäilin sitten kohdunulkoista ja kävin varhaisultrassa jossa todettiin että kaikki kunnossa ja syke näkyi :heart:

normaalisti mulla on menkkakipuja sinä päivänä kun menkat alkavat, mutta nyt kun raskauduin niin menkkajomotukset kestivät viikon, eikä niitä sit tullut ollenkaan

Eka kerralla kiinnittymisvuoto (jota luulin menkoiksi) metallin maku suussa ja KIPEÄT rinnat.
Toisella kerralla myös kiinnitysvuoto, turvonnut alavatsa ja tihentynyt virtsaamistarve, aamupalan syönti takelteli.

mulla kun ollut useiden vuosien kapseleiden käytön takia ollut aina todella epäsäännölliset mensut eli välillä tuli kaksikin kertaa kuussa ja välillä vasta kolmen kuukauden välein, joten itse en oikeastaan kiinnittänyt paljoa huomiota kun menkkoja ei kuulunutkaan silloin kun normaalisti pitäis. mutta yhtäkkiä tuli todella järkyttävä pahoinvointi, en jaksanut tehdä mitään ja nännit olivat arat. kävinpä sitten hakemassa raskaustestin apteekista ja tulos oli positiivinen :) neuvolaan menin heti seuraavalla viikolla ja siellä arvioitiin rv 6 eli melko pitkällä olin ennen kuin huomasin.

Yhteistyössä