oireilua(ko?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu

Vieras
*Väsyttää ja nukunkin aina kun on mahdollista, tänäänkin ollu pystyssä vaivaset 6h..
*nipistelee alavatsasta aina kun yskäsee, mutta välillä ihan maatessakin tulee jomottava tunne alamassuun..
*Rinnat turvoksissa ja etenkin sivuilta TODELLA kipeät..
*Kuumeinen olo mutta lämmöt ihan normaalit, sit on sellasia kuumia ja kylmiä aaltoja, eli yhtäkkii saattaa hiki valua ja sit taas palella kamalasti..
*Todella herkkä mieli :/
*Massu turvottaa
*Kaikki mikä on ennen näyttäny tosi hyvältä tai maistunu saa olon lähinnä oksettavaksi..

Mietin tässä vaan että olikohan se eilis illan haalea plussa totta..

Anteeksi jos olen pahoittanut sun mielen sillä että olen laittanut joka kerta uuden keskustelun käyntiin.
Uusi kun näillä sivuilla olen, en tuotakaan ole tajunnut.
Kiitos että valaisit asiaa!

Kyllä täällä on lupa aloittaa niin monta keskustelua kuin itse haluaa. Ystävällisiäkin kanssaihmisiä palstalta löytyy. Ei yhdessä ja samassa ketjussa olekaan tarkoituksenmukaista käsitellä kaikkia mahdollisia raskauteen liittyviä asioita. Jo otsikosta näkyy onko aihe kiinnostava vai ei. Ja samalla ihmisellä todellakin voi olla paljon kysymyksiä, joten uusien ketjujen aloitusmäärää ei rajoita kukaan muu kuin kirjoittaja itse. On hyvä, että edes jossakin (täällä palstalla) voi huoletta kysellä kaikenlaista, ja mukavaa olisi mikäli vielä vastauksetkin olisivat ystävällisiä ja asiallisia. Tervetuloa palstalle!

Kyllä nuo ovat selvät raskauden oireet..........mutta sopivat myös kuukautisten tuloa ennustaviin oireisiin.
Ehdotan että teet uuden raskaustestin ja haamuviivan värin pitäisi voimistua ns. päivä päivältä. Jos haamu vaan sitkeesti pysyy haamuna niin ota yhteys lääkäriin joko tk tai yksityiselle. Olisi hyvä sulkea pois kohdunulkopuolisen raskauden mahdollisuus. Joskus myös *vauvan alun* kehitys pysähtyy alkuraskaudessa ja tulee ns. keskeytynyt keskenmeno: raskaustesti näyttää aina vain haamua.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivon että haamuviivasta tulee sitten aikanaan kaipaamasi vauva!!!! Iloa elämääsi!

Moi Sussu!

Mulla oli aivan samanlaiset oireet viime viikolla ennen kuin tein testin ja vieläkin oireita on, mulla tuli ensimmäisenä testiin viiva ennenkuin kontrolli ikkunaan, mutta luulempa et olet todellakin raskaana ja sulla ei ole ehkä vielä tarpeeksi HCG hormonia, mutta tee uusi testi varmuuden vuoksi = )
Mistä päin muuten olet ja minkä ikäinen?
Minä olen pohjois-karjalasta, joensuusta ja olen 27v ja esikoista odotan =)

Asikkalasta, vääksystä minut voi löytää :)
Olen nuori opiskelijatyttönen elikkäs 17,
reilut kaksi vuotta ollaan sulhasen kanssa yhteistä matkaa taivallettu :) ja nyt on toiveissa että matkaamme liittyisi uusi pikkuinen <3

Onnea Sussulle!
Itsekin plussasin haalean viivan viime viikolla ja eilen tein uuden va vahva oli (turhaan kylläkin),koska kävin myös sairaalassa verikokeissa ja ultrassa (epäilivät juuri kohdun ulkoista),mutta kaikki oli hyvin,rv 5 menossa.
Oireista sen verran,että itselläni oli lämmöt koholla,ei mitään muuta.
Ja aikaisemmin on ollut kaikki mahdolliset oireet.. ;)

Uudelleen oon testannu mutta jälleen vain haaleeta näyttää.. Taitaa tuo olla vain unelma.. Tänään tuhruttelua ja massu/selkä kipeä :(
Juuri kävin vessassa ja huomasin että tiputtelee..
21 on lääkäri ja katsotaan mitä se sanoo..
Kuitenkin olen jo toivoni menettänyt..

Lääkäri tutkiskeli ja sanoi että ei se ainakaan keskenmenolta vaikuta.. ehkäpä meillä on sittenkin vielä toivoa<3 etenkin kun tänään tuli aamulla selkeämpi plussa kuin aikaisemmin, vaikka ei sekään mikään täysin selkeä ollut, mutta viiva kuitenkin!
*toivossa elellen*

Yhteistyössä