Oireeton keskiraskaus, normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 13+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 13+3

Vieras
Mulla hävis pahoinvointi n. rv 11+, oli sitä ennen todella rajua. Ultrassa rv 12+0 kaikki oli hyvin. Samoihin aikoihin hävis myös muut oireet ja olo oli todella energinen. Nyt tuntuu mahassa välillä kuplintaa ja vihlaisuja ja selkä on kipeä. Onko ihan normaalia vai enteileekö oireettomuus keskenmenoa? Maha on alkanut nyt vähän pyöristyä mut voiko se kasvaa vaikka olis esim. kkm?

Eipä se keskiraskaus oikeen oo enää oireeton kun maha kasvaa ja vauva alkaa liikkumaan. Ja jos tulis keskenmeno, niin kyllä sä siitä tietäsit. Ja noihin aikoihin on ihan normaalia, että pahoinvointi loppuu yhtä-äkkiä. Nauti hyvästä olosta kun vielä voit.

Onhan sulla oireita, vihlaisut ja mahan kuplinnat on juuri niitä. TUossa vaiheessa raskauta se on vähän tuollaista, kun liikkeet ei vielä tunnu ja olokin alkaa parantumaan. Kyllä niitä oireita vielä ehtii lisääkin tulla :)

Mulla 12+0 ja huono vointi myös väistynyt :) Tää on vähän tämmöstä "välivaihetta", ennenkuin liikkeet alkaa tuntua ja vatsa kasvaa kunnolla.. kieltämättä itsestäkin tuntuu välillä, että onkohan kaikki ok, mutta luotan niin kauan että on, kunnes toisin todistetaan :) Onnellista odotusta!

Mulla hävis pahoinvointi n. rv 11+, oli sitä ennen todella rajua. Ultrassa rv 12+0 kaikki oli hyvin. Samoihin aikoihin hävis myös muut oireet ja olo oli todella energinen. Nyt tuntuu mahassa välillä kuplintaa ja vihlaisuja ja selkä on kipeä. Onko ihan normaalia vai enteileekö oireettomuus keskenmenoa? Maha on alkanut nyt vähän pyöristyä mut voiko se kasvaa vaikka olis esim. kkm?

Mulla hävis pahoinvointi rv8 jälkeen ja stressas kamalasti, koska päivittäin vuotelin enemmän jä vähemmä verta.
Mutta ei rv 13 oo kyllä vielä keskiraskautta....

Ei ne oireet mihinkään "katoa". Pahoinvointi toki helpottaa ja useimmiten loppuukin silloin alkuviikkojen jälkeen. Se ettet tunne koko ajan jotain oireita johtuu vaan siitä että alat pikkuhiljaa uskomaan siihen raskauteen ja jokaista nipistystä ja närästystä ei niin huomaa kun tietää niiden kuuluvan asiaan.

Odottele vaan rauhassa, tästä se alkaa, vatsan kasvaminen nimittäin.

Yhteistyössä