Oikeistolainen kai sitten nauttii muiden hädästä ja kurjuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oikeistolainen kai sitten nauttii muiden hädästä ja kurjuudesta
Muuhun johtopäätökseen ei voi tulla. Ei ole oikeistolainen tyytyväinen ennen kuin on kadut ja sillanaluset täynnä kodittomia ja saa katsella heitä kun ajaa mersulla ohi.

Vaikutat aapee empatiakykyiseltä henkilöltä, joka on harvinaista tällä palstalla.
Suomen maine hyvinvointivaltiona yskii pahasti.
Tänään minua on väsyttänyt ja ajatus ei oikein kulje. Katsoin eilisen A-studion monta kertaa Yle Areenalta ja vieläkin ohjelman asioita on vaikea sisäistää.
Nykyisen ja edellisen hallituksen käsitys terveydenhoidosta on päinvastainen.
Eipä ihme, että Iltalehden Puskaradiossa toimittaja Lauri Nurmi kertoi lääkärituttavansa sanoneen, että Suomen terveydenhoito on romahtamassa.
Vain hyvätuloiset voivat hoidattaa vaivojaan kuntoon. Köyhät jääkööt virumaan hoitojonoihin.

Vaikutat aapee empatiakykyiseltä henkilöltä, joka on harvinaista tällä palstalla.
Suomen maine hyvinvointivaltiona yskii pahasti.
Tänään minua on väsyttänyt ja ajatus ei oikein kulje. Katsoin eilisen A-studion monta kertaa Yle Areenalta ja vieläkin ohjelman asioita on vaikea sisäistää.
Nykyisen ja edellisen hallituksen käsitys terveydenhoidosta on päinvastainen.
Eipä ihme, että Iltalehden Puskaradiossa toimittaja Lauri Nurmi kertoi lääkärituttavansa sanoneen, että Suomen terveydenhoito on romahtamassa.
Vain hyvätuloiset voivat hoidattaa vaivojaan kuntoon. Köyhät jääkööt virumaan hoitojonoihin.
Terveydenhuollon rahat valuvat Kelakorvausten muodossa pörriäisille. Nämä nostavat maksujaan, joten häviäjä on veronmaksaja ja julkisten terveyspalvelujen käyttäjä. OrpoPurran arvovalinta.

Puolet tt menoista menee muille kuin Suomen kansalaisille, moni köyhä äänesti persuja jotta hupeneva kakku hyödyttäisi edes entiseen malliin kotimaan köyhiä. Ei ole persut tehneet mitään jotta asumisperusteisuus poistettaisiin ja kansalaisuusperusteinen järjestelmä palautettaisiin eikä pitänyt lupaustaan että pienituloisilta ei leikata.

Älkää aina valittako, vaan koittakaa tehdä jotain oman hyvinvointinne eteen.
Nuo kaksi ei poissulje toisiaan. Itse otin työn henkilökohtaisena avustajana (n 8 tuntia viikossa) vaikka saadaan toimeentulotukea ja suojaosat poistettiin. Taloudellisesti se on vain huono asia, etuudet lykkääntyy, määrät on mitä sattuu jne. Matkakulut 66e / kk on pois muusta kuten ruuasta, eli en tosiaankaan olisi tuomitsemassa niitä jotka ei tuollaiseen halua ryhtyä. Itse halusin että oman mielenterveyden kannalta on jotain joka saa tuntemaan itseni yhteiskuntakelpoiseksi ja vähemmän arvottomaksi. Ja ehkä helpompi saada jotain muuta työtä kun on jotain, mutta olen kyllä sitä mieltä että työnteosta (varsinkin yhteiskunnallisesti tärkeän sellaisen) tekemisestä ei pitäisi jäädä miinukselle. Eli valitan kyllä jatkossakin vaikka yritän parantaa tilannetta myös.

• Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed
Nuo kaksi ei poissulje toisiaan. Itse otin työn henkilökohtaisena avustajana (n 8 tuntia viikossa) vaikka saadaan toimeentulotukea ja suojaosat poistettiin. Taloudellisesti se on vain huono asia, etuudet lykkääntyy, määrät on mitä sattuu jne. Matkakulut 66e / kk on pois muusta kuten ruuasta, eli en tosiaankaan olisi tuomitsemassa niitä jotka ei tuollaiseen halua ryhtyä. Itse halusin että oman mielenterveyden kannalta on jotain joka saa tuntemaan itseni yhteiskuntakelpoiseksi ja vähemmän arvottomaksi. Ja ehkä helpompi saada jotain muuta työtä kun on jotain, mutta olen kyllä sitä mieltä että työnteosta (varsinkin yhteiskunnallisesti tärkeän sellaisen) tekemisestä ei pitäisi jäädä miinukselle. Eli valitan kyllä jatkossakin vaikka yritän parantaa tilannetta myös.
Kelpaat esimerkiksi monelle tällä palstalla. Kunnioitukseni.

hat-tip-willy-wonka.gif

Yhteistyössä