Oikein hyvää äitienpäivää kaikille ihanille ja arvokkaille äideille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vev

Vieras
Ajattelin viestilläni muistaa etenkin meitä äitejä, jotka joko herääväät aamuun yksin, ilman lapsia, tai joiden miehet on niin tollukoita, ettei ne tajua muistaa upeaa naista joka on ottanut harteilleen äidin upean tehtävän. Muistetaan me itse itseämme tänään, hemmotellaan itseämme ja vietetään yksi päivä ilman murhetta ja huolta. Ja jos niitä pieniä on siinä, niin ottakaa lapset mukaan herkkuaamiaisen tekoon, lapsille on tärkeää kun saavat olla mukana :heart:

Siis oikein ihanaa äitienpäivää kaikille meille upeille äideille!
:hug:
:flower:

minä latasin keittimen valmiiksi jotta 5 v saisi "keittää" kahvit äidille (teki kyllä pitkin hampain =D ) ja juuri meni omppupiirakka uuniin joka on tuon nuorimmaisen lemppari..vanhempi lapsista tulee isiltä myöhemmin..menee se äitienpäivä näinkin :)

Kiitos samoin :D Me juodaan kakkukahvit puolilta päivin kunhan mieskin jaksaa nousta ylös, oli yön töissä. Lapset antoi jo lahjansa ja mies oli jättänyt lahjakassin odottamaan, sieltä paljastui uusi kännykkä :) mutta paras lahja on se, että päästiin eilen pojan kanssa synnäriltä kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja vev:
Ajattelin viestilläni muistaa etenkin meitä äitejä, jotka joko herääväät aamuun yksin, ilman lapsia, tai joiden miehet on niin tollukoita, ettei ne tajua muistaa upeaa naista joka on ottanut harteilleen äidin upean tehtävän. Muistetaan me itse itseämme tänään, hemmotellaan itseämme ja vietetään yksi päivä ilman murhetta ja huolta. Ja jos niitä pieniä on siinä, niin ottakaa lapset mukaan herkkuaamiaisen tekoon, lapsille on tärkeää kun saavat olla mukana :heart:

Siis oikein ihanaa äitienpäivää kaikille meille upeille äideille!
:hug:
:flower: