Oikeesti, onko meidän talo kirottu vai kantaako se huonoa tuulta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokausss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokausss

Vieras
Vai pahaa karmaa tms.?
Tänne muuton jälkeen melkein kaikki hajoo - avioliittoa myöten. Hirveetä epäonnea vähä joka asiassa.
???Alkoi melkein heti kun muutettiin, mies ei tietenkään usko näihin...mutta ei oo totta tällanen.

Millainen talo, kuinka vanha, sen historia? Edelliset asukkaat, millaisia, miten niillä meni, tuliko ero? Noista voi jäädä pahaa energiaa, tai siis negatiivista.

Joissakin taloissa/paikoissa on oikeasti "huono" energia, johon ihmiset reagoivat ja jäävät "kiinni". Silloin siis tuntee vihaa ja raivoa ja ahdistusta, ja ihmisillä on taipumus purkaa se toisiinsa. Joten voihan tuo olla mahdollistakin. Toisaalta, voi myös olla mahdollista se, että stressi purkaantuu nyt ja silloin kaikki menee penkin alle.

Onko talo huonosti äänieristetty? Tuleeko sisään ilmansaasteita? Alkuperäinen rintamamiestalo moottoritien vierellä?

Ei välttämättä ole uskonasia tai henkimaailman juttuja, jos melu, tärinä ja saasteet vaikuttavat koko elämänlaatuun..

Asun nyt ekaa kertaa elämässäni hyvässä talossa, pian kymmenen vuotta. Missään en ole ollut näin onnellinen, täällä on rauha ja siunaus. Olen muuttanut niin paljon elämäni aikana mutta täältä en muuta. Vanha talo mutta hyvä energia, ei syö minua.

Kyllä sen vaan tuntee. Sen energian ja sen laadun, vaikka ei ois tippaakaan hörhö.
Mä asuin kerran talossa, jossa oli todella hyvä energia. Se tuntui mun kodilta heti siitä hetkestä saakka, kun astuin ovesta sisälle. En ole toista kohdannut koskaan elämäni aikana. Suurin osa muista taloista on olleet neutraaleja, yksi negatiivinen sattui kohdalle. Siellä ei tosin ikinä ollut mitään yliluonnollista toimintaa, mutta talossa oli jatkuva ahdistuksen tunne ja energia.
Nykyisessä talossani on neutraalit energiat, mutta täälläkin on muuten henkimaailman toimintaa. Samoin siinä talossa, jossa oli ehdottoman positiiviset energiat, oli toimintaa enemmän kuin missään muualla. Jokin siellä kuitenkin oli sellaista, etten olisi halunnut luopua siitä mistään hinnasta.

Talon ja paikkojen energian tuntee jokainen, joka haluaa. Riittää kun pysähdyt hetkeksi ja mietit miltä susta tuntuu. Jos onselittämätön paha olo, viha, suru, niin energiat on negat. Jos taas hyvä tunne, niin positiiviset. Jos ei tunnu miltään, niin neutraalit. Harvassa on ne ihmiset, jotka ei tunne mitään, vaikka muut suorastaan ahdistuu niissä energioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin tai näin;22830141:
Kyllä sen vaan tuntee. Sen energian ja sen laadun, vaikka ei ois tippaakaan hörhö.
Mä asuin kerran talossa, jossa oli todella hyvä energia. Se tuntui mun kodilta heti siitä hetkestä saakka, kun astuin ovesta sisälle. En ole toista kohdannut koskaan elämäni aikana. Suurin osa muista taloista on olleet neutraaleja, yksi negatiivinen sattui kohdalle. Siellä ei tosin ikinä ollut mitään yliluonnollista toimintaa, mutta talossa oli jatkuva ahdistuksen tunne ja energia.
Nykyisessä talossani on neutraalit energiat, mutta täälläkin on muuten henkimaailman toimintaa. Samoin siinä talossa, jossa oli ehdottoman positiiviset energiat, oli toimintaa enemmän kuin missään muualla. Jokin siellä kuitenkin oli sellaista, etten olisi halunnut luopua siitä mistään hinnasta.

Talon ja paikkojen energian tuntee jokainen, joka haluaa. Riittää kun pysähdyt hetkeksi ja mietit miltä susta tuntuu. Jos onselittämätön paha olo, viha, suru, niin energiat on negat. Jos taas hyvä tunne, niin positiiviset. Jos ei tunnu miltään, niin neutraalit. Harvassa on ne ihmiset, jotka ei tunne mitään, vaikka muut suorastaan ahdistuu niissä energioissa.

Totta. Täällä missä nyt oon, vanhassa talossa, on raskasta energiaa. Synkkää. Joskus tuntuu että masentaa mutta sitten kun menen ulos, ei olekaan sitä masennusta..
Olen oppinut kuuntelemaan ja tunnustelemaan energioita.
Monissa vanhoissa taloissa on hyvä energia.
Kerran menin erään henkilön luo, hänen työhuoneeseen, siellä oli uskomattoman
hyvä ja puhdas energia.

Yhteistyössä