Oikeesti... miten tälläsen kuvan voi laittaa missikilpailuun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miss Suomi muka.. vain muutama suomalainen kilpailija, loput ulkomaalaisia. Ihan älytöntä. Kelpaisiko muka vaalea suomalainen johonkin miss Somalia tai miss Afrikka -kilpailuun? Miksi se muka olisi yhtään eri asia?
 
vierailija
Kuka on suomalainen ja voi osallistua Suomen Miss Suomi kilpailuun? Kuten joku totesi tuossa aiemmin, kuinka vaalea ihon pitää olla, että lasketaan suomalaiseksi?

Tai onko Suomessa syntynyt maahanmuuttajien lapsi suomalainen ja Suomen kansalainen ja voiko osallistua kilpailuun vai ei, koska iho on tumma.

Miss Suomi ym kilpailut ovat kovin vanhoilliset ja pitää naisen osua tiettyyn stereotyyppiseen hahmoon, sellainen
Cinderellatyyppi, sitten on OIKEA suomalainen missi.
 
vierailija
Minusta vain Nana ja Adelaide ovat nättejä ja kauniita. Muut ovat aika jäätäviä tai tavallisia naisia. Missikisoihin pitäisi osallistua vain jos on erityisen nätti tai oikeasti kaunis.
Itse en ikinä kehtaisi osallistua sillä olen vain tavis.
Sandran kuva on kyllä ihan pelottava. Ei kukaan anna ääntä jos näyttää oikeasti aina tuollaiselta.
 
vierailija
Minulla on porkkananpunaiset, paksut hiukset ja paljon pisamia kasvojen lisäksi ympäri kehoa. En siis ole "suomalaisen" näköinen.
Synnyin Yhdysvalloissa, muutin Suomeen 2-vuotiaana 39 vuotta sitten, sain silloin Suomen kansalaisuuden. Olen siitä asti asunut ja työskennellyt Suomessa. En siis taida olla palstan arvoisille neideille ja rouville tarpeeksi suomalainen.
 

Yhteistyössä