oikeesti, edes toi jutan go fat go dieetti ei toimi mulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laihduttaja"

Vieras
bmi on lievästi ylipainon puolella, laihdutettavaa on. jutan dieetistä saa n. 1200-1300kcal päivässä, niukemmin hiilareita. sopivassa suhteessa kaikkia. liikaa en ole syönyt, musta noi annokset on jopa isoja, varsinkin aamupuuro, kaurahiutaleita 45g on järkky määrä. aamulla vaa'alla itkettää, mitään ei oo tapahtunut alaspäin vaan 200g lisää :(
verikokeita on otettu ja kilpirauhasarvot ok. liikunkin, rasvanpoltto liikuntaa useesti viikossa ja kuntosalia myös siihen sekaan. liikuntasuunnitelma tehty personal trainerin kanssa. (ja ei, lihasta se ei ole.. se ei kasva noin nopeesti. ja jos oiskin kasvanu ni alihdutustulos ois silti näkyvissä vaikka vaatteiden löysyytenä. )

eikö se nyt ole niin, että jos syö vähemmän kun kuluttaa niin laihtuu..onko mun kroppa viallinen :(
olen lapsieni saamisen jälkeen 4v sitten alihtunut 25kg joista vuoden aikana sain takaisin 8kg. tuota 8kg-10kg nyt laihduttelen pois. tai yritän. liekö rasvaimu sitten kohta aionoa vaihtoehto jos haluaa jenkkareista ja reisiläskeistä eroon..

Jos sä kuitenkin olet kyennyt laihduttamaan, niin mun on hyvin vaikea kuvitella, että elimistösi nyt yhtäkkiä olisi jotenkin käsittämättömällä tavalla mennyt rikki niin, ettei sitä edes millään testein voida todentaa.

Kauanko olet nyt yrittänyt pudottaa painoa?

Mulla lähti muistaakseni 8 kiloa 4 viikossa tuolla go fat go-ruokavaliolla.

Joskaan en syönyt niitä kaikkia ruokia, koska ne annoskoot ja noin tiheä syöminen on mulle aivan liikaa.

No kuinkas kauan oot tolla dieetillä yrittänyt painoa laskea? Jos kyse on vaan parista viikosta, oot vaan liian hätäinen. En usko, että kehosi on oppinut yhteyttämään ja luo energiaa pelkästä ilman typestä ja auringonvalosta.

[QUOTE="vieras";27498104]minkaslaisia ruokia siinä dieetissä on?[/QUOTE]

Aamiainen
• 45 g kaurahiutale
• 100 g raejuusto, rasvaton
• 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
• + Omega 3 2 kpl
Lounas
• 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
• 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
• 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
• 5 g oliiviöljy
Välipala
• maitorahka 250 g
• 100 g pakastemarjoja
• tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen
• 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
• 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
• 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
• 5 g oliiviöljy
Iltapala
• 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
• 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
• 10 g vehnäleseitä
• + Omega 3 2kpl
Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)
• 40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)

Naudanliha voi olla paistijauhelihaa.
Kala tonnikalaa vedessä.
Pyri juomaan vettä tasaisesti koko päivän ajan – minimissään 3 litraa. Aamulla heti herättyäsi juo tyhjään vatsaan vähintään 0,3 litraa vettä.
Painot tarkoittavat raakapainoja, eli siis puntaroidaan ennen keittämistä tai paistamista.
Ateriaväli minimissään 2 h ja maksimissaan 4h. Tämä on erittäin tärkeätä!
Jos jokin ateria jää väliin jostain syystä, korvaa se Fast Dietmix 40 g drinkillä tai Pro-Fx proteiinipatukalla.
Käytä mausteita runsaasti ja varsinkin tulisia mausteita on hyvä käyttää niiden termogeenisen vaikutuksen takia. Samoin käytä suolaa ruoissa, koska natrium on erittäin tärkeä koko prosessissa! HUOM! Lisätyn suolan määrä 2-3 g/pv.
Makeutusjauhetta voi käyttää

Yhteistyössä