oikees kädes ei voimaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
niin mulla tuli joku pari viikkoo ekan kerran tällänen mut se ei kestäny näin kauaa eli mun oikee käsi ihan yhtäkkiä meni sellaseks voimattomaks etten melkei aurinkolaseja pystyny nostaa ja jos nostan sen käden ilmaan niin se tärisee nii paljo että ei saa ees tarkkaa kuvaa ja tuntuu ku sormet sillee turpois ja sormia ja koko kättä kyynärpäästä alaspäinpistelee. ja on ollu ny pari päivää nii onko mitääideaa mikä siin vois olla ja mitä mu kannattais tehä?

Josko ei kuitenkaan soiteltais 112, kun kerran tänne pystyy kirjoittelemaan ja jalat kantaa. Jos ei osaa itse hakeutua lääkäriin (ihmisten aikaan, kuten tämä tapaus vaatisi), niin se on voi voi.

No mikä oli?

Mulla tuota ihan samaa hoidettiin aivoinfarktina, ja olis pitänyt syödä lääkkeitä koko loppuelämä

Mitään jälkiä ei löytynyt kahdella eri laitteella otetuista kuvista

päädyin itse siihen, että oli hermo puristuksissa niskassa tai hartioissa

puutumistunnekin hävisi ajan kanssa ja lopetin lääkkeiden syönnin kokonaan

terv perusterve, terveellisesti syövä hoikka aikuinen mies

ps. otin silloin rentouttavaa ylävartalohierontaa, teki hyvää, eikä ole mitään ongelmia ollut 4 v senkään jälkeen

Mulla tuota ihan samaa hoidettiin aivoinfarktina, ja olis pitänyt syödä lääkkeitä koko loppuelämä

Mitään jälkiä ei löytynyt kahdella eri laitteella otetuista kuvista

päädyin itse siihen, että oli hermo puristuksissa niskassa tai hartioissa

puutumistunnekin hävisi ajan kanssa ja lopetin lääkkeiden syönnin kokonaan

terv perusterve, terveellisesti syövä hoikka aikuinen mies

ps. otin silloin rentouttavaa ylävartalohierontaa, teki hyvää, eikä ole mitään ongelmia ollut 4 v senkään jälkeen
Voi, kiitos tiedosta!
Pukkasin juuri kottikärryillä kiviä ja tuntui vähän alaselässä - tauon paikka jotaki muuta puuhaa välillä: sehän on helppo keksiä, kun nyt just on SE rikkaruohojen kitkemisaika - hyvää venytystähän se on! Ja toinen kärryllinen (vähemmän kiviä) vasta sitten... jne

Yhteistyössä