On katsottu vaikka mitä leffoja, mut mä en ole vielä pelottavaan törmännyt.
kertokaas nyt hyviä ehdotuksia
(mulle ainoat "kauhuleffat" jotka nostattaa karvat pystyyn on jotkut rakkaus-lälly-filmit :ashamed: )
sawt, ringit (molemmat, siis alkuperäiset ja jenkit) dark water (molemmat) kaunat (molemmat) , texasin moottorisahamurhaaja (molemmat) village, perhosvaikutus yms ymsAlkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mitä sä olet katsonut? mua pelottaa zombiet. ja esim SAWit oli aika jänskiä.
juu, kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja vicy:entäs ootko kattonu näitä vanhoja esim. perjantai 13.päivä, painajainen elmstreetillä, candyman...
onneks en oo ainoaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
Kolme kertaa sen katsonut ja aina vaan pelottavin elokuva...Alkuperäinen kirjoittaja niimu:Must Hohto on ilkee leffa... =0
juu, tuo oli pelottava silloin joskus, mut ei sekään enää (nähty liian monta kertaa)Alkuperäinen kirjoittaja niimu:Must Hohto on ilkee leffa... =0
joku saw jota kaikki pitää pelottavana saa mut haukotteleenAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:onneks en oo ainoaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
jopa se Lordin leffa yllättäis
Alkuperäinen kirjoittaja niimu:Must Hohto on ilkee leffa... =0
mä oon kattonut tuota white noisea puoleen väliin ja en tykänny..vois joskus yrittää sen lopun nähdä..Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Tuo White noise, mistä oli puhetta tuossa toisessa ketjussa oli minusta aika inhottava. Mutta muuten ehkä vanhimmat kauhuleffat pelottavat eniten. Se oli aika inhottava minusta missä ne menevät sinne leirintäalueelle ja porukkaa alkaa kadota... Nimeä en muista. MIkähän se nyt onkaan...Oletko muuten katsonut Skeleton keyn? Oliko hyvä? Olen aina miettinyt, että se voisi olla, mutta ei ole tullut katsottua.
juu nää saw:it oli hyviä,mut ei lainkaan pelottavia..Alkuperäinen kirjoittaja Taare:joku saw jota kaikki pitää pelottavana saa mut haukotteleenAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:onneks en oo ainoaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu
jeps..Alkuperäinen kirjoittaja Taare:joku saw jota kaikki pitää pelottavana saa mut haukotteleenAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:onneks en oo ainoaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:ei oo vielä vastaan tullut vaikka mitä katellu