Oikeasti! Kuinka häijy ja huonostikasvatettu pitää olla, jotta pystyy jatkuvasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asenne

Vieras
palstalla vittuilemaan toisille?

Käsittämätöntä toimintaa. Ei mulla olis ikimaailmassa pokkaa mennä aukoon toiselle palstalaiselle niin kauheita tekstejä, kuin esim vispilä on saanut, tai Savanna! :o

Mahtaa olla tosi tosi tosi paha olla.

Itse olen katkeroitunut ja monesti tulen vitutusta purkamaan palstalle, mutta kas. vitutukselle olen löytänyt ihan päinvastaisen kanavointikeinon, kuin toisille ilkeilyn.
Kun vastailen positiivisia viestejä muille, itsellekin tulee paljon parempi mieli, ja huomaan, ettei enää vituta.

Kai olen sitten joku friikki, jota elämä kestää potkia 'munille' vaikka miten, mutta silti en välitä pahaa oloani muille.

Miekään en älyä miten jotkut pystyy olemaan niin mahottoman ilkeitä.. Ite olen joskus mielessäni kuvitellut, että pystyisinkö haukkumaan tahi muuten mollaamaan ketään, ilman syytä. Jos joku vaikka laittaa kuvansa, ja hänen hiuksensa eivät miellytä minua, en mitenkään pystyisi sanomaan "hyi stana mikä tukka" tai vastaavaa. En edes harmaana. En saisi siitä mitään mielihyvää, ainoastaan pahan mielen.
Puhumattakaan sitten henkilökohtaisemmista asioista, joku ulkonäköhän kuitenkin on vain pikkujuttu.

Mä olen miettinyt ihan samaa.
Ihmiset kuvittelee, että voi sanoa ihan mitä tahansa, kun kukaan ei tiedä kenen suusta jutut tulee. Välillä iskee kunnon pahoinvointi kun lukee nettipalstoja , siks on pakko pitää taukoa. Mä haluaisin uskoa siihen, että ihmiset on kivoja ja parisuhde on tila, johon kannattaa pyrkiä - mutta noi pahimmat päänaukojat voi olla perheenisiä , äitejä, deittailevia sinkkuja , ne voi olla ketä tahansa - ja mua kyllä hiukan oksettais jos mun kumppani kirjottelis tollasta ikävää nettipalstoille.
Siks sinkkuilu on ihan kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:
no juuri tuo savanna on itsekkin haukkunu ihmisii syyttä.

Mutta kyllä sitä kiusaamista kohdistuu paljon enemmän Savannaan ja aika paljon se on joutunut kestämään. Sitä haukutaan paljon, paljon enemmän kuin se ketään.

En tiedä mitä kommenttia Vispilä on saanut, mutta ei hänenkään kommentit ole kyllä aina ollut kauneimmasta päästä... Sit taas itse en ole huomannut Savannan ikinä sanovan kenestäkään rumasti. Ja aloittaa Savannan ketjun sitten mistä aiheesta vaan, niin siellä ollaan heti haukkumassa :(

Tosin tuntuu, että jokaisella mustalla on perässään jotain harmaita, jotka käy sitten aiheesta riippumatta hyökimässä niiden ketjuissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei kuinkaan, koska se häijyläinen voi olla ihan kuka vain täällä(kin). Anonyymina on helvatan helppoa kettuilla ja olla paras kaveri samanaikaisesti.

Meinaatko, että se on yleistä?

kuule et arvaakkaan kuinka yleistä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
En tiedä mitä kommenttia Vispilä on saanut, mutta ei hänenkään kommentit ole kyllä aina ollut kauneimmasta päästä... Sit taas itse en ole huomannut Savannan ikinä sanovan kenestäkään rumasti. Ja aloittaa Savannan ketjun sitten mistä aiheesta vaan, niin siellä ollaan heti haukkumassa :(

Tosin tuntuu, että jokaisella mustalla on perässään jotain harmaita, jotka käy sitten aiheesta riippumatta hyökimässä niiden ketjuissa...

Ei vispilä ole kyllä viimeaikoina kellekään ilkeillyt. Ehkä vähän väärä ajankohta ilkeillä jonkun keskenmenon jälkeen. :|

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Ei kuinkaan, koska se häijyläinen voi olla ihan kuka vain täällä(kin). Anonyymina on helvatan helppoa kettuilla ja olla paras kaveri samanaikaisesti.

Mutta mistä sen voi tietää? Onko joku jäänyt siitä kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:

Ei vispilä ole kyllä viimeaikoina kellekään ilkeillyt. Ehkä vähän väärä ajankohta ilkeillä jonkun keskenmenon jälkeen. :|

Mä olen kanssa kauhistellut tätä samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:

Mutta mistä sen voi tietää? Onko joku jäänyt siitä kiinni?

no kyllä sen oikiasti huomaa useammassaki ketjussa kun tietyillä ihmisillä on tietty tyyli ja tietyt mielipiteet (ellei sitten ole kyseessä joku psykopaatti joka vaan kopioi kokoajan jotakuta).

en tiiä onko kukaan jääny kiinni modeille mutta ite olen huomannu pariin otteeseen kun olen käyny muutamilla julkisilla nettipaikoilla että tätä harrastetaan, usein myös kaverin kanssa.

Kyllä mä luulen näin. (diplomaattinen vastaus :whistle: )

Mjaa. Jännää, et joku haluu esittää että ollaan hyvää pataa. tai siis että jaksaa. Helpoinhan se ois vaan omalla nimimerkillä suoltaa, niin kaikki tietäis, kenestä ei pidä.

kyllä muakin v-tuttaa milloin mikäkin mutta ei ne asiat sillä parane että kaataa sontakuorman jonkun niskaan täällä palstalla.
Ja vaikka joku täällä ärsyttäisikin mua niin mulla ei ole tarvetta alkaa nimittelemään tai muutenkaan haukkumaan ketään.
Pari kertaa on käynyt että olen hiukan raottanut sanaista arkkuani, mutta silloinkin kyllä ihan omalla nimimerkillä, ja enimmäkseen asiallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Ketä mä saan nyt haukkua kun mua veetuttaa?

:wave: :D

Siis onko sulla jäänyt jotkut aamulääkkeet ottamatta kun sä olet meille tälläisen sateisen kelin taikonut vaikka just oli iltapäivälle sellaista ohjelmaa ettei sadetta kaivata?!?
Sun kaltaistes sateenkaivajien takia mä en ole enään lainkaan varma että viititäänkö me lasten kanssa lähteä metsäpiknikille! Kiitti vaan ja muistellaan. Saat olla ihan veeitun varma että mä tulen aukomaan päätäni jokaiseen ketjuun minkä sä aloitat!

Joo no minun on toivottu kuolevan kun kysyin mitä pitäisi syödä kun proteiiniksi ei käy mm. palkokasvit. :( Jotenkin jätti sanattomaksi, oli sanottu sitten vitsinä tai ei...

Siis onko sulla jäänyt jotkut aamulääkkeet ottamatta kun sä olet meille tälläisen sateisen kelin taikonut vaikka just oli iltapäivälle sellaista ohjelmaa ettei sadetta kaivata?!?
Sun kaltaistes sateenkaivajien takia mä en ole enään lainkaan varma että viititäänkö me lasten kanssa lähteä metsäpiknikille! Kiitti vaan ja muistellaan. Saat olla ihan veeitun varma että mä tulen aukomaan päätäni jokaiseen ketjuun minkä sä aloitat!

Sori.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:

Sori.. :(

Kannattaa varoa missä kuljet tästä edes...mur. ;) :D

Yhteistyössä