Oikean hartian pistely!

Voiko siis pelkästään hartian nipistely olla oire kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Mitään vuotoja tms ei ole tullut. Plussasin eilen hailakan plussan ja tänään hieman vahvemman. Pelottaa ihan hemmetisti jos onkin ku tai tulee ulos ennen aikojaan taitaitai... :'(

mymosa
Mulla on ollut vuorotellen satunnaisesti molemmissa hartioissa pistelyä. Onko sulla niskat jumissa? voi johtua siitäkin, mä ainakin epäilen tätä omalle kohdalleni (yleensä alkaa iltaisin kun rönötän huonossa asennossa tietokoneella ja päivisin ei mitään).

Gyne sanoi, että toi pistely on yleensä oire jo siitä, että joku paikka on revennyt ja vuotaa vatsaonteloon. Ja nuo oireet alkaa yleensä rv6 -->
Mut ultrattiin tuon pelon takia rv 4 ja silloin ei näkynyt mitään vuotoa, tosin ei kyllä mitään muutakaan, mutta liian aikasta oli.

Mullakaan ei siis ole vatsakipuja tai vuotoa.
Joten pidetään peukkuja, että on vain harmitonta ja siellä pikkuinen on oikeassa paikassa koko matkan ajan.

On niskat jumissa, mutta mulla pistelee vaan oikea hartia. Enkä oo itseasias ihan varma et onko se edes hartiassa vai selän puolella. Mä tosiaan pelkään ihan kuollakseni. Ensimmäinen kunnon plussa :( Pidetään peukkuja kummankin puolesta että jaksavat loppuun saakka !

mymosa
Mulla alkoi kans toiselta puolelta ja sitten jonkin ajan päästä vaihtoi puolta. Sitten pisteli molempia ja nyt on sitten vasenpuoli lapaluun kohdalta jumissa, ei taivu pää.

joten mielenrauhan kannalta kannattaa käydä ultrassa heti kun mahdollista :)

Rauhoitu hyvä nainen! :hug: Todennäköisesti kyse on ihan vain hartiajumeista, joten ota ihan rauhassa. Pelkääminen on normaalia ja luonnollista, mutta turhasta hätäilystä ei ole mitään hyötyä. Kyllä sinä huomaat, jos jotain on oikeasti vialla. Toivottavasti sellaista tilannetta ei kuitenkaan tule.

Mä plussasin pari viikkoa sitten ja viime lauantaina alkoi hirveä pistely vasempaan hartiaan. En ollut edes tiennyt sen olevan oire keskenmenosta, mutta kun menin googlaan niin siitähän paniikki iski. Mitään vuotoja ei ole ollut, maha oli vähän kipeä silloin lauantaina. Haluisin niin kovasti mennä ultraan mutta eihän siellä luultavasti vielä mitään näkyis, joten turha sinne on vielä mennä. Mutta kyllä vaan on ihan hirveää tämä odottelu ennen kun selviää onko masussa oikeesti pikkuinen vauvan alku. <3

Yhteistyössä