oii voi...olispa itekki joku tollanen 5 v...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
kattelen täst ikkunasta leikkipuistoon,siel tollanen joku 5 v poika hilluu haalarit päällä pipo päässä,menee hulluna tarzan radassa,sit ajaa pari kiekkaa fillarilla,käy keinumassa,laskee liukumäkee ja tyyliin sama kiekka uudestaan...nii huoletonta toi meno...ja näyttää kivalta...tässä mä ite 30 v istun ja mietin et perhana lattia pitäs viel pestä ja ruoka tehä,ei jaksas,kiinnostas mut ku on pakko....

Mä mietin jokin aika sitten kuopusta vaunuihin pukiessani, että voi kun olis itekin vielä tommonen nelikuinen. Joku syöttäis maitoa mahan täyteen ja pukisi lämpimästi suojaisaan vaunuun ja siellä vetäisin unta kuulaan... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oih mä tiiän... ois kiva laittaa kurahousut jalkaan ja lähtee hyppii lammikoissa.
muttaku ei! pitää olla vanha kääkkä! |O

Minä kyllä menen kuralammikon poikki aina kun on saappaat jalassa ja sadevaatteet päällä. :D

Juu. Mun likka on leikkiny monta tuntia tossa yksin ja hauskaa on,, en saa edes häiritä sitä. Yritin mennä kutittelemaan niin rinsessa mulkoili vihasesti ja kiels.
MULLON HALIPULAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oih mä tiiän... ois kiva laittaa kurahousut jalkaan ja lähtee hyppii lammikoissa.
muttaku ei! pitää olla vanha kääkkä! |O

juu,ne ihanan könköt pöksyt jalkaan ja menoks,nenä ja posket punasina sais tulla sisäl,äiti auttas riisuu ne,tekis lämmintä kaakaoo ja huoh...

just tossa muutama pvä sit ku mun äiti kävi tääl ja lähin saattaa sitä pihal ni totesin vaa"jaaha,taidan laittaa noi mun kurahousut jalkaa ku en sen pidemmäl mee"äiti repes ihan täysin ku vetäsin mun lenkkipöksyt jalkaan,ne oli iha kurassa ku koira oli kurasilla tassuilla hyppiny mua vasten ku leikin sen kanssa pihalla...
Mä oon varmaa tosi lapsellinen ihminen...

Yhteistyössä