Oih

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Makaamme sängyllä alasti sinä päällä minä alla.Suutelet ihanan täyteläisillä huulillasi minua.Vastaan suudelmaan.Viet kätesi rinnalleni toinen hieroo sisäreittäni.Alan kostua.Lopetat suutelemisen kohottaudut,katsot minua silmiin näen kauniista silmistäsi kiihkosi.Suutelet kaulaani alat laskeutua.Tulet rinnalleni,alat nuolemaan rintojani.Koko ajan kätesi on hyväillyt sisäreittäni.Olen litimärkä,kun kätesi koskee häpyäni valahtaa jotain kosteaa kädellesi.Pidät siitä lopetat hetkeksi nuolemisen ja laitat märät(pillunesteistä)sormesi suuhusi ja imet nesteet.Sanot että maistun taivaalliselta. Siirryt nuolemaan vatsaani ja häpykumpua.Kiusoittelet nuolemalla kumpua ja pillun ympäriltä.Vihdoin tunsin sinut pillullani ensi kertaa nainen nuoli minua.Imet klitorista minua alkaa kihelmöimään kaikkialta.Työnsit kielesi sisääni,sitten työnsit sinne kerralla kolme sormea. Se oli liikaa laukesi eka työnnöllä kiitokseksi sait nesteitä.Nielit kaiken nuolit minut kuivaksi.Tulit päälleni suutelit huulesi maistuvat minulta...

Eiköhän nämä kielioppiasiantuntijanerot kuulu ihan muuhun keskustelusivuille kuin tänne erotiikkasivuille

Täällä on ollu ennenkin näitä näsäviisaita jotka puuttuvat pilkkui pisteisiin ja yhdys sana virheisiin

Taitaa olla takaraivossa perus/oppikoulun tiukka äidinkielen opettaja joka huomautti virheistä huitaisemalla karttakepillä sormille ja nyt et voi olla kommentoimatta jos löydät teksistä virheen

ps montako virhettä löydät tekstistäni

Yhteistyössä