Oi kun olikin niin ihana päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Aammupäivällä pakattiin grillattavaa ja kaksi nuorinta mukaan ja startattiin autolla Porkkalanniemeen. Tyttö tosin oksensi just ennen perille pääsyä aamupuurot + maidot turvaistuimeen, itsensä päälle ja tietysti minunkin päälle. :x Enkä tietenkään ottanut vaihtovaatteita mukaan, eikä talouspaperiakaan niin hurjasti ollut. :x

Nooh, reippailtiin kuitenkin meren rannalle, jossa on grillikatoksetkin ja sytyteltiin tulet. Tutkittiin tytön ja 9veen kanssa metsää ja koikkelehdittiin kallioilla, syötiin ja puuhasteltiin yhdessä. :heart:
Paluumatkalla pysähdyttiin vielä kesäkahvilaan jäätelöille. :heart:

Ihana ihana päivä! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Ihana VIIKONLOPPU! Mökkeilyä, pihalla oloa, grillausta, käytiin biitsillä, jätskillä, pyöräilemässä, metsässä, siivottiin pihaa, oltiin vaan... :)

Meilläkin on ollut kyllä mahtava viikonloppu, ollaan tehty lasten kanssa paljon yhdessä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et sitten kuitenkaan kameraa ostanut? tai kiikareita ja kaukoputkea tykötarpeineen? mahtoiko toi päivä loppuenlopuks niin ihana olla ku luulit? :/

Usko pois, päivä oli mitä mahtavin. :D :heart:

mä en usko ainakaan

ja lapseskin itkee varmaan salaa tyynyynsä kun ette ees hop lopissa käyny

Et sitten kuitenkaan kameraa ostanut? tai kiikareita ja kaukoputkea tykötarpeineen? mahtoiko toi päivä loppuenlopuks niin ihana olla ku luulit? :/

mä en usko ainakaan

Mä en tykkää tuollaisesta, että vedetään toisen jutut kettuiluna mukaan. :snotty:

Meilläkin on ollut tosi kiva viikonloppu tai koko tämä neljän päivän "loma". Ilmat ovat olleet niin upeat ettei olla sisällä paljon muuta kuin nukkumassa käyty =) Grillissä ruokaa ja välipalat piknikkinä pihassa. Paljon jätskiä ja pihahommia. Pyöräretkiä leikkipuistoon pienimmän kanssa ja isompien kanssa rullaluistelua illalla. Lauantaina käytiin Tampereella Pyynikillä lystipäivä lastentapahtumassa kuuntelemassa Tohtori Orfia, joka onkin jo vuosia ollut mammankin suosikki!

mä en usko ainakaan

Mä en tykkää tuollaisesta, että vedetään toisen jutut kettuiluna mukaan. :snotty:

no voi ei ekkö sää tykkää *kyynel*

no uskon! just sellainen päivä, mitä mäkin pidän ihanana! :D

Yhteistyössä