Oi ihanaa kun tulee viikonloppu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen äiti

Vieras
Mies pääsi töistä jo yhdentoista aikoissa ja sitä ennen minä kerkesin hoitaa tiskit ja pyykkihuoltoa. Mies tuli kotiin ja minä kävin pienemmän kanssa päiväunille. Heräsin parin tunnin päästä ja täällä oli koko koti siivottu. Lattiat pesty, matot tampattu, pölyt pyyhitty, vessa pesty ja lisää pyykkiä pistetty koneeseen pyörimään. Ainoastaan lastenhuone siivoamatta koska kuopus nukkui siellä :)
Sen jälkeen isäntä tarjosi lapsille välipalan ja lähtivät nyt koiran ja lasten kanssa ulkoilemaan :)
Minä nautin tässä suklaapatukan ja lasin limpparia - sitten kutsuu lastenhuoneen täydellinen siivous ( legot ja väritystarvikkeet onkin kaikki sulassa sovussa keskellä lattiaa aamuisten askareiden jäljiltä :D ) ja samalla taidan karsia vähän turhia leluja pois joulun tieltä :)

Ah ihanuutta :) Ei ainakaan epäonnen perjantai vaikka päätä särkeekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja jjanni:
ihana tuommonen mies <3 (tai no luulisin että mies sen teki ku talo oli päikkäreiden jälkeen siivottu... en oikeen usko et ne tontutkaan olis viel sitä käyny tekemässä? :)

Miespä se juuri sai kodin kiiltämään :) 5 vuotiaan avustuksella :)

Olet onnekas juu. Mun mies tulee vasta kasin maissa kotiin. Ja sitä stressaa imurin ääni niin etten voi impata hänen kotona olleessaan, puhumattakaan että hän imuroisi.

Yhteistyössä