Oho, mies syttyi ihan eri tavalla kun laittauduin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
No eikös tää nyt oo itsestään selvää? Miksi pitää kotiäitien kulkea pyjamassa, tukka takussa ja ilman meikkiä? Kun lapsia tulee, loppuuko itsestään huolehtiminen täysin? Muistatteko edes suihkussa käydä? Ei siis ihme että mies kiinnostui seksistä ja te vielä ihmettelette miksi mies käy vieraissa kun emännät kotona ei viitsi huolehtia itsestään.

Mulla itsestä huolehtiminen loppui siihen, kun esikoinen valvotti kaiket yöt puolen vuoden ajan. En mm. muistanut milloin olin viimeksi käynyt suihkussa tai montako päivää samat vaatteet olivat olleet päällä. Ikävää, mutta totta.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
kyllähän sitä mieluummin seksiä harrastaa hyvännäköisen kanssa kuin semmoisen, joka ei silmää niin miellytä. Tämä taas ei välttämättä ole millään tavalla sidoksissa ihmisen elopainoon. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isoäidistä :whistle: Kauneus on katsojan silmässä.

Kyllä, mutta kyllä se elopaino siihen silmän miellyttämiseen vaikuttaa. Tietysti jos on 70kg lihaksikas daami tai 70kg pieni läski, niin onhan se eri asia. Mutta itse en kyllä menisi sänkyä lähellekään läskin kanssa. Sen verran itsekunnioitusta on, ettei läskin kanssa tarvii lähteä panemaan.

Niin, tämähän on puhtaasti SINUN mielipiteesi. Joku muu taas ei suostu koskemaan pitkällä tikullakaan naiseen, jonka painoindeksi on alle 30. Kuten sanottu, kaikki ei tykkää kaikesta. Ei kaikki naisetkaan tykkää lihaksikkaasta ja treenatusta, rintakarvoista, kaljusta, pitkästä tukasta, parransängestä tai vaikkapa silmälaseista.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
kyllähän sitä mieluummin seksiä harrastaa hyvännäköisen kanssa kuin semmoisen, joka ei silmää niin miellytä. Tämä taas ei välttämättä ole millään tavalla sidoksissa ihmisen elopainoon. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isoäidistä :whistle: Kauneus on katsojan silmässä.

Kyllä, mutta kyllä se elopaino siihen silmän miellyttämiseen vaikuttaa. Tietysti jos on 70kg lihaksikas daami tai 70kg pieni läski, niin onhan se eri asia. Mutta itse en kyllä menisi sänkyä lähellekään läskin kanssa. Sen verran itsekunnioitusta on, ettei läskin kanssa tarvii lähteä panemaan.

just, mulle on ainakin tärkempää mitä korvien välissä on, en alentuisi ääliön kanssa panemaan.

Totta tuokin, mutta harvemmin se ääliömäisyys tulee ensi silmäyksellä huomattua, kuten läski.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Olen ollut kotiäitinä ja yleensä haahuillut ilman meikkiä, tukka takussa, pyjamahousut ja joku huppari päällä. seksiä on ollut, mutta ei niin intohimoista.

Päätin tänään sitten laittautua, meikkasin, föönasin tukan, laitoin tiukat mustat housut ja nätin paidan. Mies tuijotti mua lumoutuneena ja PITKÄSTÄ AIKAA suuteli todella intohimoisesti ja kiihkeästi ja kaikki päättyi hyvään seksiin :).

Eli näköjään ainakin omalla kohdalla sillä on väliä miltä näyttää. Ja tuntui mukavalta huomata että mies haluaa minua :)!

En yhtään ihmettele. Jos nimittäin teit tuon miestäsi miellyttääksesi, niin varmasti hän oli haltioissaan. Naisilla ei kai yleensä ole tapana laittautua miestään varten. Itse olin naimisissa 20 vuotta, eikä vaimo laittautunut minua varten kuin yhden ainoan kerran täyttäessäni 30 vuotta. Muuten hän laittautui oikein kauniiksi jos meni esim. johonkin työpaikan tapahtumaan tai viettämään tyttöjen iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja erään entinen mies:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Olen ollut kotiäitinä ja yleensä haahuillut ilman meikkiä, tukka takussa, pyjamahousut ja joku huppari päällä. seksiä on ollut, mutta ei niin intohimoista.

Päätin tänään sitten laittautua, meikkasin, föönasin tukan, laitoin tiukat mustat housut ja nätin paidan. Mies tuijotti mua lumoutuneena ja PITKÄSTÄ AIKAA suuteli todella intohimoisesti ja kiihkeästi ja kaikki päättyi hyvään seksiin :).

Eli näköjään ainakin omalla kohdalla sillä on väliä miltä näyttää. Ja tuntui mukavalta huomata että mies haluaa minua :)!

En yhtään ihmettele. Jos nimittäin teit tuon miestäsi miellyttääksesi, niin varmasti hän oli haltioissaan. Naisilla ei kai yleensä ole tapana laittautua miestään varten. Itse olin naimisissa 20 vuotta, eikä vaimo laittautunut minua varten kuin yhden ainoan kerran täyttäessäni 30 vuotta. Muuten hän laittautui oikein kauniiksi jos meni esim. johonkin työpaikan tapahtumaan tai viettämään tyttöjen iltaa.

Minä ainakin laittaudun ihan itseäni varten, harvemmin miestä varten. :ashamed: Mutta onhan se mukava näyttää hyvältä miehenkin silmissä. ;)

Yhteistyössä