Oho, Johanna Tukiaisen uudet kasvot - katso kauneusoperaation tulos

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Johanna halusi ulkonäköönsä pikaisen muutoksen, sillä vakavan seurustelusuhteen puuttuminen ja tyytymättömyys omaan ulkonäköönsä ovat olleet isoja asioita elämässä. Kova kunnostautuminen on menossa myös lukuisten deittien vuoksi.

- Tykkään nautiskelusta ja osaan hyvin rentoutumisen taidon.

Johanna aloitti hurjan muodonmuutoksen maaliskuun alussa paksuntamalla huuliaan. Hänestä julkaistuissa kuvissa huulet ovat saaneet selvästi muhkeamman muodon. Myös nenässä oleva arpi sekä laihdutusoperaatio ovat olleet Tukaisen kauneusoperaatioiden listoilla.

Laihdutuksessa Johanna on kertonut turvautuvansa uuteen menetelmään, jonka nimi on lipolyysi. Siinä poistetaan selektiivisesti rasvasoluja ihon läpi annettavalla phosphatidylkoliini-injektioilla.

- Lipolyysihoidoilla poistetaan paikallisia rasvoja. Minulla on myös kolme eri lääkettä, jotka pudottavat painoa, Johanna on kertonut.

(MTV3-JARI KUPIAINEN)

vieras
Mä olen varmasti sitten ainoa, jonka mielestä on ihan nätti. Kuka hyväksyy kauneusleikkaukset kuka ei...Eihän hän mikään maailman fiksuin ihminen ole, mutta ei nyt niin pahakaan ansaitakseen kaikkea paskaa. Omalla tavallaan ihan viihdyttävä tyyppi.

Mä uskon että Tukiaisella on kehistysvamma. Se on kuin lapsi käytökseltään. Enkä nyt viittaa siihen että on muuttanut muotoaan vaan kaikkeen sen tapaan toimia ja aina epäonnistua ihan kaikessa. Enkä mä pahalla kehitysvammaisuutta kohtaan vaan tuntuu ettei Tukiainen saa mistään otetta ja kaikki käyttää sitä hyväkseen ja nauraa vain.

Yhteistyössä