OHO!!!!!!!!! iloinen yllätys :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Loreliina:
ihanaa :flower: mie sain kävelysauvat 4v kihlajaispäivän kunniaks :laugh: no ei vaan hyvä lahja oli :heart:

Mä sain kuntopyörän äitienpäivänä 2003 :D ja oikeasti, ihana lahja!!! Mä olen enemmän sellaisen hyödyllisen lahjan kuin jonkun hömpän kannattaja.. ;) nytkin viime jouluna sain paistinpannun jota olin toivonut. ;) Mä en oo yhtään mikään koru ihminen tai vastaava.. noup noup.. :)

ihan oikeesti ei ny kovin romanttinen lahja ollu mut tarpeellinen..auttaa näihin vanhuuden tuomiin iskias vaivoihin tuo sauvakävely eikä oo niin tylsää ku tavan lenkkeily :D :laugh: harmi vaan ku ei päästä miehen kanssa kahden menemään :snotty:

jospa se sit kuun lopussa muistas romanttisemmin hääpäivää :saint: :heart:

Jos ei mies ikinä olis sitä ennen tehnyt, niin kysyisin heti että mitä pahaa se on tehny!! Paha tapa ajatella aina ensin huonot asiat, mutta ensimmäisenä tulis mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Loreliina:
ihanaa :flower: mie sain kävelysauvat 4v kihlajaispäivän kunniaks :laugh: no ei vaan hyvä lahja oli :heart:

Voi hemmetti, sekotin kainalokeppeihin ja mietin että kummallinen huumorintaju miehelläs. :D

a065.gif

Mie repesin tälle ihan täysin. Vois kyllä miun ukolle tulla aika äkkilähtö karkuun jos mulle kainalokeppejä ostelis. :laugh:

Yhteistyössä