Oho, heippalappu tais toimia! Olen ihan hämmästynyt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on seinänaapuri jonka vaimo on ketjupolttaja. Se istuu lähes koko päivän parvekkeella ja polttaa. Kaikki lemut tulee meille suoraan olohuoneeseen ja makuuhuoneeseen sisään. Ikkunat on pakko pitää vähän auki tai tukehtuu näillä helteillä.

Ei ehdi edes tuulettaa huoneita raikkaaksi kun se aloittaa jo seuraavan tupakan :(
Ja se haju leijailee sitten meillä.

Kirjoitin sille heippalapun että hajut tulee meille sisälle, olisiko mahdollista polttaa keittiössä ikkunan ääressä, se kun on toisella puolella taloa ja me voidaan kyllä pitää keittiön ikkuna kiinni. Olohuonetta ja makuuhuonetta ei voida pitää koko päivää kiinni. Tätä tupakointia jatkuu siis ihan lähes tauotta kello 8-23 joka päivä.

Laitoin heippalapun heille postiluukusta ja olen nyt ihan hämmästynyt. En ole haistanut tänään koko aikana kun olen ollut kotona mitään! Pidän ikkunoita auki. Olin töissä kyllä 5 h mutta normaalisti se siis polttaa koko ajan. Eli lappu taisi tehota, ei meillä haise enää! Aivan mahtavaa!!!
 
vierailija
Jos jää pysyväksi tulokseksi, niin hatunnosto tupakoivalle naapurille, joka muuttaa kohteliaasti toimintaansa toisten toiveita kunnioittaakseen. (y)

Ei ole aina niin itsestäänselvää sekään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Se naapuri on ollut muualla tämän päivän.

Omistusasunnoissa kaikkien pitää olla yhtämielisiä, että saadaan parveketupakointikielto yhtiöjärjestykseen. Arvatenkin tupakoijat eivät sitä halua. Enemmistöllä kai voi hakea oikeuden kautta kieltoa, mutta ei meidän taloyhtiö ole hakemassa sitä, ei ole edes yhtiökokoukseen asiaa ottanut. Asenne on, että koittakaa pärjätä käryn kanssa.

Tulisikin käry sisään vain silloin, kun ikkunat on auki, mutta meillä se tunkee sisään, vaikka ne on kiinni. Onneksi eivät polta keittiön ikkunassa, voi sillä viileämmällä puolen taloa pitää helteillä ikkunoita auki.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777

Yhteistyössä